Hoofdmenu

Magento koppeling voert simple product toe

Gestart door Axeldekker, 30 april, 2015, 12:19:18

Vorige topic - Volgende topic

Axeldekker

Wanneer ik mijn factuur doorvoer van Magento naar Acumulus gaat alles goed, het systeem werkt simpel en perfect enkel heb ik 1 heel vervelend ding:

Wanneer ik hem doorvoer, en ik heb een bestelling met een 'configureerbaar product' dan zit daar een simpel product onder. Dit ziet er als volgt ui (zie bijlage)

Ik wil dus dat hij enkel het configureerbaar product op de factuur zet en doorvoert, dus het simpel product niet gebruikt. Dit is opzich ook niet nodig.

Heeft iemand enig idee waar ik dit probleem aan kan pakken?


Axel


erwin-burorader

Acumulus ondersteunt het printen van pakbonnen. Daarom zullen in beginsel alle onderdelen ook meegestuurd moeten worden. Nu is het me inderdaad al eens opgevallen dat die subregels weinig lijken toe te voegen, zelfs de SKUs lijken al in het hoofditem te zijn overgenomen. In jouw voorbeeld zie ik alleen bij het slot extra info die niet op de hoofdregel terugkomt.

Als je geen gebruik maakt van de pakbonfunctie (of factuurfunctie) van Acumulus, dan zou dit inderdaad uitgezet kunnen worden. Ik kan geen toezegging doen of en wanneer we dit configureerbaar maken, maar als je ervan afa wilt, zou je een event handler kunnen schrijven die die regels weer verwijdert vlak voordat ze verstuurd worden. Zie het bestand events.txt bij de module.