Hoofdmenu

Koppeling WHMCS > Acumulus

Gestart door RobinF, 18 oktober, 2011, 10:13:19

Vorige topic - Volgende topic

RobinF

Ik gebruik WHMCS als facturatie systeem voor mijn bedrijf. Is er een koppeling te krijgen of te maken die aangemaakte facturen automatisch importeert in Acumulus? Zelf weet ik vrij weinig van programmeren, dus gaan rommelen met de API en dergelijke gaat me niet lukken.

Alvast bedankt :)

Remco C.

Hoi RobinF,

ik heb een koppeling gemaakt welke de factuur aanmaakt in acumules wanneer deze op status betaald wordt gezet.
stuur me even een email en ik help je wel even.

donkey

Hi Remco,

Ik zou graag ook gebruik maken van je actionhook. Kun je me een bericht hierover sturen? :)

Guido

Hartelijk dank voor de ontwikkeling van de WHMCS plugin voor Acumulus :)

https://forum.acumulus.nl/index.php/topic,4184.0.html

Remco C.

Ik heb een nieuwe versie geplaatst op de download. v.1.0.1

Remco C.

#5
Zojuist is er een nieuwe versie van Acumulus Connect  geplaatst versie 1.0.3
in deze versie zijn een aantal nieuwe functies toegevoegd zoals:
- Ondersteuning voor Tax Type Inclusive binnen WHMCS.
- Update notificatie bij een nieuwe versie.
- Ondersteuning voor versie 6.0.0 beta 4.

Tevens is de manier waarop het factuurnummer in Acumulus wordt toegepast aangepast.
vanaf deze versie van de module zorgt Acumulus voor de sequentiële factuurnummering, het factuurnummer welke gebruikt wordt door WHMCS wordt nu in het toelichtingsveld geplaatst. dit is handig bij meerdere verkooppunten zoals een kassa of ander facturatiepakket.

om de versie te upgraden, kopieer je eenvoudig de nieuwe bestanden over de oude module heen en open je de instellingen van de module binnen WHMCS en klik je een keer op de save button.

Ringo

Mijn WHMCS install geeft aan dat er een nieuwe versie 1.0.4 is, echter de nieuwste versie die kan worden gedownload is 1.0.3 ?

Mvg,
Cees.

Remco C.

Hoi Cees,

de laatste versie is 1.0.3
geeft hij bij elke keer inloggen aan dat er een nieuwe versie is of is dit eenmalig?

gr. remco

Ringo

Ha Remco,

Ja iedere keer na inlog krijg ik die popup.

Gr,
Cees.

Remco C.

hoi Jaap,

je kan de optie "enable new version check" uitschakelen bij de opties van de module.
maar zou je mij kunnen contacten op support @ remline .nl
dan kunnen we daar verder in de techniek duiken.

gr. remco