Hoofdmenu

Aangepaste koppeling WooCommerce

Gestart door Delight Trading, 08 juli, 2015, 15:04:13

Vorige topic - Volgende topic

Delight Trading

Omdat ik wat zaken miste in de plug-in, heb ik deze aangepast. In het order overzicht kun je nu via bulk actions meerdere orders tegelijk overzetten, via een icoontje achter de order ook individueel. Tenslotte toont het icoontje of de order al over is gezet.

Overigens mijn complimenten voor Buro Rader, erg net gebouwde plugin! IK heb de headers in Acumulus.php intact gelaten, als Siel liever heeft dat ik een eigen header gebruik hoor ik dat graag.

Heb je ook interesse, mijn versie is gratis beschikbaar:
http://marceldehoog.eu/aangepaste-acumuls-plugin-voor-wordpress/

Guido

Hey wat een leuk berichtje om te lezen  :)

Delight Trading

Dank je Guido :-)

Zoals gezegd, als jullie liever zien dat ik een eigen Header gebruik dan is dat zo geregeld natuurlijk! Ik heb m zo gelaten omdat het uiteindelijk niet mijn plug-in is maar die van jullie  :)

Guido

We hebben de licentie zo open mogelijk gehouden zodat je vrij bent om de plugin naar je hand te zetten. Dat je de wijzigingen deelt met iedereen waardeer ik enorm. Ik weet dat Buro Rader bezig is om batchverwerking door te voeren in de diverse plugins dus wellicht kunnen we jouw toevoeging tzt opnemen in de standaard-versie zodat iedereen er gebruik van kan maken. Ik laat dit echter ter beoordeling van Buro Rader omdat zij beter bekend zijn met de interne werking van de koppeling.

Misschien is het praktisch voor eindgebruikers om in de header op te nemen dat het een aangepaste versie betreft.

En voorzie je ook in support als er problemen met de plugin zijn?  ;)

Delight Trading

#4
Dat is wel een goede, zal inderdaad een kleine aanpassing in de header doen. [Edit: is geregeld!]

Mochten er problemen optreden met de functies die ik heb toegevoegd lever ik natuurlijk support. Als ik het echter niet zou kunnen nabootsen op mijn eigen ontwikkel omgeving, moeten we even kijken wat wijsheid is. Zelf ga ik namelijk niet zomaar om inlog gegevens vragen :-) Maar goed, vooralsnog voorzie ik geen rare zaken, aangezien het daadwerkelijke koppelings-deel niet is aangeraakt.

erwin-burorader

Iig bedankt voor het compliment. Ik ben nu bezig met een nieuwe major release die meer gemeenschappelijke code bevat voor de verschillende koppelingen die ik onderhoud. dus waar de library tot nu toe wat ondersteunende functies bood, zal die in de nieuwe versie veel meer doen en zelf de controle houden en wordt de website specifieke software via abstractie en interfaces aangeroepen.

Formafhandeling is zo'n onderdeel, dus batchform afhandeling is gegeneraliseerd en per koppeling hoef ik alleen maar de rendering te doen zodat de UI niet afwijkt van de andere admin schermen. Dat icoontje is echter een volgende stap, dus die code ga ik zeker bekijken en gebruiken.

Femke

Ik zoek een beetje suport in de woocommerce factuur, als ik bijvoorbeeld de bank-overschrijving wil gebruiken dat die ook via acumulus gaat. De facturen doen het niet via woocommerce, maar nog maar kort mee begonnen, dus misschien doe ik iets verkeerd of staan dingen elkaar nu in de weg, ik heb ook jetpack/booster ligt het daaraan?
'practice and all is coming'  ~ Sri Pattabhi Jois

erwin-burorader

Mijn eerste ingevingen:
- het zal niet aan die andere plugin zal liggen. Mijn ervaring s dat die eventueel problemen kunnen veroorzaken met de correctheid van de factuur, maar niet het versturen ervan zullen verhinderen.
- bij welke status wordt de factuur naar Acumulus verzonden. Is dit ook een status die orders die per overschrijving betaald worden krijgen?

Femke

Dank je erwin, ik ga er naar kijken  :)
'practice and all is coming'  ~ Sri Pattabhi Jois