Hoofdmenu

Document-knop in Nieuwe Uitgave?

Gestart door Nick, 15 juli, 2015, 17:04:53

Vorige topic - Volgende topic

Nick

Ik voeg altijd een scan van m'n bonnetjes toe aan een boeking en merk dat een daar een hoop muisklikken aan kwijt ben. Het zou zoveel handiger zijn als er in het invoerscherm al een 'document toevogen'-knop zou staan. Is dat een raar idee? Direct bij het boeken van een nieuwe uitgave al een bon kunnen toevoegen in plaats van na het opslaan de boeking weer moeten openen?

Groeten,

Nick Bult

Guido

Veel gebruikers nemen niet de moeite om bij elke zakelijke uitgave een bon toe te voegen. Het scherm is al vrij druk en we zijn extra voorzichtig met het toevoegen van extra functies in het primaire scherm.

Je kunt het proces ook omdraaien en de boekstuknummers aanzetten onder beheer > geavanceerde instellingen en het boekstuknummer van Acumulus op de bon noteren.

Ton Elings

Ik ga zelf nog een stap verder:
Ik noteer het boekstuk nummer op de factuur.
Daarna scan ik de factuur in en sla hem op met als file naam het boekstuk nummer + crediteur naam.
Daarna voeg ik de scan toe aan de boeking documenten.

Als je het gewend bent is het een kleine moeite, maar ik kan op deze manier niets zoek maken en waar ik ook kijk, kan ik de gehele relatie terug vinden.

Een koppelknop om de scan aan de boeking te knopen in het invoer scherm zou wel gemakkelijk zijn, want dat is de enige reden dat ik naar het tweede scherm moet.
Ton Elings
Hoe meer ik weet, hoe meer ik besef dat ik niets weet.

SjoerdEgberts

Ik zet het verzoek van Nick graag kracht bij; het zou de handeling ook voor mij een stuk efficiƫnter maken!