Hoofdmenu

Nieuwe WooCommerce Koppleing versie 4.0 geeft een fatale fout

Gestart door MN, 03 oktober, 2015, 14:05:50

Vorige topic - Volgende topic

MN

Zie screenshot. Laatste versies van alles.
Oude Acumulus koppeling gedeactiveerd.
Wat mis ik?

erwin-burorader

Tja, ik kan zonder extra info ook niet zien wat er mis gaat.

- Kun je in de PHP log kijken of en welke foutmeldingen er staan rond het moment van activeren.
- Welke PHP versie gebruik je?
[- Welke WP en welke WC versie gebruik je? Laatste versie schrijf je = 4.3.1 resp. 2.4.7?]
- Kun je de debug optie van WP aanzetten als je nergens een foutmelding kunt vinden en de koppeling nogmaals activeren.

MN

 PHP 5.5.23
WordPress 4.3.1
WC 2.4.7

Foutmelding in php log is:
[Sun Oct 04 19:06:06 2015] [error] [client 31.201.52.154] PHP Fatal error:  Class 'Siel\\Acumulus\\Helpers\\Requirements' not found in /home/theictg2/domains/theictgirl.nl/public_html/wp-content/plugins/acumulus/AcumulusSetup.php on line 81, referer: http://www.theictgirl.nl/wp-admin/plugins.php?plugin_status=all&paged=1&s

erwin-burorader

Bedankt voor het melden. Het is mij niet duidelijk waarom ik deze melding niet kreeg bij deactiveren en activeren, maar goed. Deze fout is opgelost in versie 4.0.1 die online staat.

Femke

Ik had hem ook, maar dat komt gewoon omdat je dan eerst de nieuwe activeert en dan pas de oude uit wilt zetten, je moet eerst de oude de-activeren en dan de nieuwe activeren, dan krijg je geen problemen. Ik heb hem er ook op gezet daarnet, wieieieie, ik ben benieuwd!!
'practice and all is coming'  ~ Sri Pattabhi Jois