Hoofdmenu

Een bedrijf starten? Doe het nu!

Gestart door Bert-Jan, 26 april, 2010, 21:40:25

Vorige topic - Volgende topic

Bert-Jan

"De crisis biedt ook kansen", kopte de Volkskrant een aantal maanden terug. In het artikel dat volgde, somde de auteur een aantal voorbeelden op van beroepsgroepen dat garen spon bij het huidige economische tij, zoals de schoenmakers, de accountmanagers en de herstelbedrijven. En, o ironie, uiteraard ook de echtscheidingsadvocaten.

http://www.financieel-groningen.nl/2010/04/een-bedrijf-starten-doe-het-nu/
Bert-Jan Wiegeraad (klantenservice@acumulus.nl)

Paul Houkes

Echtscheidingsadvocaten? Ja, zie je wel, we hadden het er in een ander topic toch al over dat je een weekje vakantie moest nemen?  :D

Bert-Jan

Oeps, dat ging toch niet over mij?
Bert-Jan Wiegeraad (klantenservice@acumulus.nl)

Peter H. van Setten

Daarnaast is het zo, dat de regering een aantal forse extra kostenaftrekken heeft toegestaan, zo mag je in 2009 en 2010 investeringen versneld afschrijven, tot 50% per jaar. Zo levert de aankoop van een dikke nieuwe computer of een dure printer, je sneller werken op èn investeringsaftrek èn vervroegde afschrijving, waarmee je het belastbaar inkomen fors omlaag kunt brengen...
Peter van Setten = QC = controller, van vele markten thuis. Ik maak korte metten met uw financiële sores. Door ervaring ben ik in staat in korte tijd te analyseren wat er gedaan moet worden om uw financiën op orde te krijgen èn te houden... U onderneemt, terwijl ik uw administratie of belastingsituati