Hoofdmenu

Acumulus webshopkoppeling voor OpenCart 2.0.1.1

Gestart door GJN, 03 december, 2015, 17:58:19

Vorige topic - Volgende topic

GJN

hallo,

ik heb de Acumulus webshopkoppeling voor OpenCart 2.0.1.1. de upload file via fillezilla.
Configuratie en instellingen allemaal ingevuld. Facturen door Acumulus laten bepalen. Alleen wordt er geen facturen verstuurd en krijg een foutmelding wanneer een order op complete wordt gezet.

wat heb ik niet goed gedaan

Guido


GJN

syntaxError: ongeldig teken
OK


Fatal error: call to a member function get order options() on null in.
home/............/public_html/................nl/system/libray/siel/acumulus/opencart/invoiceadd.php on line 236



erwin-burorader

Dit is opgelost in versie 3.7.1 die nu online staat.

GJN

ik heb net versie 3.7.1 upload via ftp gedaan  en opnieuw test bestelling, maar nog steeds dezelfde Error wanneer de bestelling op complete en mail naar de klant wordt gezet.

erwin-burorader

Zelfde regelnummer?

Kunt u in de code kijken wat er op die regel staat en dat mij laten weten.

GJN

Fatal error: call to undifined method modelcatalogproduct:: get order options() on null in
home/............/public_html/................nl/system/libray/siel/acumulus/opencart/invoiceadd.php on line  236

en
Via module van Acumulus

Warning: htmlspecialchars() expects parameter 1 to be string, array given in /home/bbqpun1q/public_html/gewoonnatuur.nl/system/library/Siel/Acumulus/Common/FormRenderer.php on line 184


Alvast bedankt

erwin-burorader

Foutmelding was net iets anders :) maar nog steeds even erg.

Nu heb ik wat meer tijd genomen om te testen en nog een fout gevonden die in 3.7.0 geïntroduceerd is. Beiden zijn nu opgelost en bij mij werkt het allemaal weer. Versie 3.7.2 is nu via dit forum te downloaden

GJN

Het werkt. Helemaal top hoor!! Heel erg bedankt!!