Hoofdmenu

Geen Windows en ook geen Mac?

Gestart door Bert-Jan, 01 mei, 2010, 13:06:33

Vorige topic - Volgende topic

Bert-Jan

Enkelen van jullie weten reeds dat ik niet met Windows of Apple werk maar met Linux. Dat doe ik al jaren.

29 april jl. is de nieuwste Linux-versie van Ubuntu uitgebracht: versie 10.04. Deze Linux-versie is echt het proberen waard.

Gratis kan niet goed zijn

Linux is helemaal gratis. Je kunt dus een compleet nieuw besturingssysteem op je pc of laptop zetten dat geen cent kost. Je krijgt daarbij ook alle programma\'s die je normaliter gebruikt voor email. office en foto\'s e.d.

Dat het gratis is, is voor mij niet de belangrijkste reden om met Linux te werken. Ik heb een laptop waarbij Windows Vista al op stond. Ik heb dat dus reeds betaald en toch werk ik met Linux.

Ik werk met Linux omdat het zeer stabiel is en zeer ongevoelig voor virussen e.d.

Als je Linux eens wilt proberen, kun je kiezen uit vele versies. Als je Ubuntu eens wilt proberen, ga je naar:

www.ubuntu.com

Veel plezier!
Bert-Jan Wiegeraad (klantenservice@acumulus.nl)

Haydar Alkaduhimi

Ik heb ook een Laptop met Windows 7, ik werk elke dag met Ubuntu, maar in Windows 7  heb ik alleen maar 3 keer opgestart, ik kan niet zeggen dat ik 3 keer met windows 7 gewerkt had maar wel een of twee internet pagina\'s bekijken, vooraal de css in IE8 getest.

Ik had zelfs meer dan 10 jaar geleden naar Linux overgestapt en had ik nooit spijt van.

Ik vind dat de beste combinatie Ubuntu, VirtaulBox en PlayOnLinux is, daarmee kan je windows van je pc/laptop verwijderen.
www.haydarnet.nl
-----------------------------------------------------------------------
    General developement - Webdevelopment - Webdesign - Hosting -
                     Webmarketing - SSL certificates