Hoofdmenu

korting op een Quick Scan van uw (bedrijfs)administratie

Gestart door Peter H. van Setten, 10 mei, 2010, 17:29:10

Vorige topic - Volgende topic

Peter H. van Setten

Als je de moeite wilt nemen om naar mijn kantoor te komen [= ook huisadres] bied ik je een gratis eerste uur \"controlling\" aan. We kijken in dat uurtje samen naar de inrichting van je bedrijfsadministratie en lopen de laatse aangifte Inkomstenbelasting door. Daar komen altijd tips uit die de moeite waard zijn..

Op mijn blog kun je lezen wat het verschil tussen Accountant, Boekhouder en Controller is. Een controller is meer, denkt niet alleen vanuit boekhouden, maar vanuit \"wat is er nodig voor dit bedrijf\" en daar gaat het toch allemaal om.

Voor acumulus gebruikers geef ik op mijn toch al goedkope Quick Scan bedrijfsdoorlichting van €285 (ex btw) een eenmalige korting van €85. Voor 200 euri hebben we 4 uur om kritisch (maar altijd positief) naar de inrichting van je (bedrijfs)administratie en boekhouding te kijken.

Ook kan ik je op afstand van dienst zijn, tenslotte zijn er met de huidige digitale snelweg vele wegen die \"snel naar Rome\" leiden.. Hoe? dat vertel ik je graag via telefoon of email.

http://www.petervansetten.web-log.nl
Peter van Setten = QC = controller, van vele markten thuis. Ik maak korte metten met uw financiële sores. Door ervaring ben ik in staat in korte tijd te analyseren wat er gedaan moet worden om uw financiën op orde te krijgen èn te houden... U onderneemt, terwijl ik uw administratie of belastingsituati