Hoofdmenu

Dossier Verhuizen

Gestart door Koed, 06 januari, 2010, 17:33:00

Vorige topic - Volgende topic

Koed

Ik loop tegen het volgende aan:

Ik heb uren bij zitten houden voor een bepaald dossier onder een relatie. Wat overigens heel goed werkt.
Nu blijkt dat dit project eigenlijk naar een andere afdeling van de klant en dus naar een andere relatie moet.
Als ik het dossier wil wijzigen zie ik wel een pulldown voor de relatie, dat suggereert dat je een dossier dus onder een andere relatie kan hangen.
Echter kan ik hier alleen de huidige relatie kiezen.
Is dit een functionaliteit die nog in ontwikkeling is?

Bert-Jan

Ik zal eens kijken of dat makkelijk gaat.
Bert-Jan Wiegeraad (klantenservice@acumulus.nl)

Bert-Jan

Dit is nu mogelijk. Het was een kleine aanpassing.
Bert-Jan Wiegeraad (klantenservice@acumulus.nl)

Koed

Citaat van: Bert-JanDit is nu mogelijk. Het was een kleine aanpassing.

Fantastisch. Hartelijk dank voor de snelle actie.

Koed

Het dossier verhuizen heeft me erg geholpen met het uren beheren.
Echter nu loop ik tegen het logische volgende probleem:

Ik heb uren geboekt onder een dossier en nu wil de klant dat ik dat onder een ander project boek.
Dat betekent dat ik nu Word rapportages moet draaien van dat dossier en de betreffende activiteiten met de hand opnieuw moet onderbrengen onder een ander dossier.

Is het mogelijk om bij de activiteiten ook een pulldown toe te voegen om betreffende activiteit onder een ander dossier (binnen dezelfde relatie) te hangen?

Bert-Jan

Dat is thans niet mogelijk maar ik begrijp je vraag. Ik zal er eens naar kijken. Kan wel even duren.
Bert-Jan Wiegeraad (klantenservice@acumulus.nl)

Koed

Ik ben van de week twee uur bezig geweest om alle activiteiten van de afgelopen 6 weken met de hand om te boeken naar andere dossiers, zodat ik kon factureren.

Enig zicht op wanneer deze functionaliteit er komt?

Bert-Jan

Ik heb opeens een vraag:

komt het weleens voor dat jullie ook activiteiten willen verhuizen naar dossiers van andere relaties?
Bert-Jan Wiegeraad (klantenservice@acumulus.nl)

Koed

Citaat van: Bert-JanIk heb opeens een vraag:

komt het weleens voor dat jullie ook activiteiten willen verhuizen naar dossiers van andere relaties?

Dat is eigenlijk nog nooit voorgekomen. We hebben wel eens een dossier verhuist naar een andere relatie, maar nog nooit uren naar een ander dossier bij een andere relatie.
Persoonlijk denk ik dat als je activiteiten tussen dossiers kan schuiven en dossiers tussen relaties, dat je dan bijna alle situaties wel afgedekt hebt.

Bert-Jan

Bert-Jan Wiegeraad (klantenservice@acumulus.nl)

RDW-music

Op wat voor manier kan ik een dossier verwijderen?

Hartelijk dank alvast.

Gr. Ruben

Bert-Jan

Dan zul je het dossier eerst leeg moeten maken door alle activiteiten te verwijderen.
Bert-Jan Wiegeraad (klantenservice@acumulus.nl)