Hoofdmenu

Vaste producten/diensten per relatie

Gestart door webshade, 03 april, 2016, 22:56:55

Vorige topic - Volgende topic

webshade

Goedendag,

Ik weet niet of deze vraag al eerder is gesteld, maar is het al mogelijk om per relatie producten en diensten op te geven.
Graag zou ik bij de relaties willen aangeven welke diensten zij afnemen. Ik heb veelal contracten met klanten. Nu moet ik bij elke factuur de regels handmatig invoeren. Automatische facturen is ook geen optie, omdat er vaak extra eenmalige regels toegevoegd worden.

Benieuwd naar de reacties...

Vriendelijke groet,
Raymond Snijders
WebShade

Bert-Jan

Dat is helaas niet mogelijk.

Wat je wel zou kunnen doen is een factuur debet kopiƫren en aanpassen.
Bert-Jan Wiegeraad (klantenservice@acumulus.nl)

webshade

Beste Bert-Jan,

Hartelijk dank voor je reactie.

Ziet het ernaar uit dat het wel mogelijk gemaakt wordt in de toekomst? Ik kan me voorstellen dat er meer mensen zijn die dat handig zullen vinden.

Groet,
Raymond Snijders

Guido

Je zou de route van de project-administratie kunnen nemen. Je maakt dan voor de relatie een apart project aan. Binnen dit project kun je producten en diensten speciaal voor deze relatie opzetten. Je kunt meerdere diensten en producten binnen hetzelfde project verdelen over meerdere facturen.

De project-administratie is terug te vinden via Overzichten -> Uren-registratie / project-administratie. Of eventueel via het koffertje achter de relatie in het relatieoverzicht.

webshade

Beste Guido,

Hartelijk dank voor je reactie.

Ik zal het eens proberen.

Groet,
Raymond Snijders