Hoofdmenu

Facturen worden niet overgezet Opencart 2.0.1.1..

Gestart door patrickbirk, 01 april, 2016, 02:25:37

Vorige topic - Volgende topic

patrickbirk

Hallo,

Ik beheer 4 websites.  Ik heb op alle 4 de websites de Opencart module geinstalleerd. 2 daarvan werken zonder problemen en de facturen worden keurig overgezet.
Echter bij de andere 2 webshops, krijg ik het maar niet voor elkaar om de module werkend te krijgen. Ik heb de modules verwijderd en nogmaals geïnstalleerd. Zonder resultaat.

Mijn opencart versie is : 2.0.1.1.

Ik heb naar mijn weten, alles goed ingesteld. Wie zou mij daarbij kunnen helpen?
Alvast bedankt.

gr. patrick

erwin-burorader

#1
- Zit je echt nog op OC 2.0.1.1 en niet 2.1.0.1 of zelfs 2.2.0.0?
- De koppeling is nooit getest op 2.0.x.y. maar als OC zichzelf een beetje serieus neemt qua versienummering zou het niet heel veel mogen uitmaken.
- Welke versie van de koppeling?
- Wat staat er in de log (acumulus, error en ocmod.log; en de PHP log)

- Zet de debug instelling op de 2e optie, de log instelling op de 5e optie. Verstuur een order via Verkoop - Acumulus. Wat gebeurt er?

patrickbirk

Hoi Erwin,

Excuses voor de late reactie.  Druk Druk... Maar ik ben toch nog wat aan het stoeien geweest en heb inmiddels het probleem opgelost.
Voor 1 webshop heb ik weer de module opnieuw geïnstalleerd en weer en uiteindelijk werkte deze toch een keer.
Voor de andere webshop die niet werkte, had ik 1 of ander vreemd scherm zodra ik in de instellingen van Acumulus zat (backend opencart). Ik kon hier niks selecteren of invullen. Na het refreshen van de pagina (F5) kreeg ik een normaal scherm! Ik kon nu de gegevens invullen. Echter werkte het nog niet. Dit is de nieuwste shop van ons die net online is. Na brainstormen kwam ik erachter, dat ik de Factuurinstelling van opencart nog op de standaard had staan. (INV- etc etc). Deze is natuurlijk al eens gebruikt met 1 van onze andere shops. Acumulus zal hem dan niet overzetten omdat die factuur al bestaat. Na het veranderen van Factuurnummer werkte ook deze webshop.

Bedankt voor je hulp iig en eigenlijks een simpele oplossing maar je moet er maar even opkomen.

gr. Patrick