iVriend: Je hebt het over 0,45 per betaling via Paybymail, maar ik zie op hun website dat het 0,85 per betaling is, plus 1 euro bij elke uitbetaling van alle transacties na 10 dagen. Dat is toch wel duurder.
Als je laat uitbetalen bij € 200,00 is dat een half procent betalingskosten, en die € 0,85 cent per betaling is nieuw voor me, dan hebben ze de boel verhoogd zonder kennisgeving. Ik zal is even informeren bij die club.
Onderstaand een link naar hun website en hun antwoord naar aanleiding van de vraag over een prijsverhoging.
http://www.paydutchgroup.com/PayByMail/kosten.php Van: merchantsupport@paydutchgroup.com
Onderwerp: Antw.: Betalingskosten
Datum: 1 juni 2010, Wk22 11:00:53 GMT+02:00
Aan: w.vriend@gmail.com
Beste meneer Vriend,
Ons is niets bekend over een prijsverhoging voor PaybyMail.
De huidige tarieven zijn 0,45 ect. bij 10 werkdagen en 0,55 ect. bij 5 werkdagen.
Met vriendelijke groet,
PayDutch group
afdeling merchant support
Mijne heren,
Eind vorig jaar ben ik Paybymail gaan gebruiken, toen nog voor een bedrag € 0,45 per betaling. Via via hoorde ik dat dit bedrag verhoogd is naar € 0,85 cent per betaling. Is dit bedrag van € 0,85 cent alleen voor nieuwe gebruikers of gaat dit voor alle gebruikers gelden. Tot op heden heb ik geen bericht van u hierover gehad.
In afwachting van uw antwoord,
W.Vriend