Hoofdmenu

Webshopkoppeling Woocommerce & Event Espresso

Gestart door Pim Stumpel, 12 mei, 2016, 12:35:15

Vorige topic - Volgende topic

Pim Stumpel

Hi!

Sinds kort maken wij gebruik van een webshop. Wij maken al langere tijd van Acumulus en zijn tot dusver SUPER blij met het systeem.
Nou heb ik 2 vragen:

  • Ik heb de acumulus plugin geupload op mijn wordpress website, ik heb bij settings alle gegevens ingevuld, maar als ik klik op opslaan wordt er niets opgeslagen (tenminste niet in beeld zichtbaar). Daarnaast heb ik geprobeerd een batch order te versturen van de 2 orders die ik al heb ontvangen, echter krijg ik een error te zien, er staan alleen de order nummers maar niet waarom ik de order krijg. Ook heb ik geprobeerd om 1 order op complete te zetten kijken of er iets gebeurt, er gebeurt helaas helemaal niets. Wat doe ik fout/mis ik hier?
  • Wij organiseren evenementen, daarvoor maken wij gebruik van een evenementen systeem waarbij mensen online registreren en betalen. Wij gebruiken hiervoor Event espresso, ik vroeg me af of jullie ook een plugin beschikbaar hebben die gekoppeld kan worden aan Event espresso?

Alvast bedankt!

Ruby

Pim Stumpel

ps. Is het niet gewoon makkelijker om een CSV importeer functie toe te voegen aan Acumulus? (of zeg ik nu iets geks) De meeste systemen waar ik mee werk maken wel gebruik van CSV exporteer functie. Als Acumulus dus zo'n functie heeft scheelt dat 90% van plugins maken toch? Event espresso heeft deze functie nog niet voor transacties volgens mij... maar woocommerce bijvoorbeeld weer wel.

Pim Stumpel

P.P.S Ik maak ook gebruik van Stripe betalingen en IDeal, hebben jullie daar misschien ook iets voor? Of in plaats van Event espresso/woocommerce?

erwin-burorader

Kun u een ticket openen voor dit probleem? Vermeld daarin de versie van WP, WC, en de koppeling. EEn link naar de genomend eplugin zou ook mooi zijn en het resultaat van de query "SELECT * FROM {wp_}options where option_name like '%acumulus%';". LET OP: dit resultaat kan een accountnaam en wachtwoord bevatten, niet posten op dit forum dus. Ook de inhoud van de log (WooCommerce - Systeemstatus - Logs - Acumulus) meesturen graag. Probeer de loginstelling ook op het hoogste niveau te zetten.

Pim Stumpel

Hi Erwin,

Bedankt voor je reactie! Ik dacht dit een ticket was, waar kan ik een ticket openen?

Cheers,

erwin-burorader


Pim Stumpel


Pim Stumpel

Hi!

Ik heb 12 Mei een mailtje gestuurd zoals je me vroeg, maar heb nooit meer een reactie ontvangen:(

Cheers,

erwin-burorader

Ik heb binnen het uur gereageerd en volgens het ticketsysteem is de mail naar jou toe correct verstuurd. Misschien is deze in jouw spamfolder terechtgekomen, of al op jouw mailserver geweigerd. Ik zal hem opnieuw versturen.

Pim Stumpel

Hi Erwin,

Wat gek! Ik controleer mijn spam dagelijks en heb hem daar helaas ook niet in ontvangen! Krijg nu as we speak je e-mail wel binnen dus ga er naar kijken thanks!!:)