Hoofdmenu

Factuur versturen op toekomstige datum

Gestart door kes, 08 juni, 2016, 09:25:47

Vorige topic - Volgende topic

kes

Hoi,

Het komt regelmatig voor dat ik facturen niet direct wil versturen, maar bijvoorbeeld pas over één of enkele weken. Bijvoorbeeld als een klus wel al besproken is, maar nog niet is uitgevoerd. Nu kan een factuur wel al met een toekomstige datum worden ingeboekt, maar dan zou ik hem alsnog op juiste dag zelf moeten versturen. De herhaal-functie maakt wel al gebruik van automatische verzending, maar maakt elke herhaling een nieuwe factuur aan. Dit laatste is niet gewenst, aangezien het om eenmalige facturen gaat.

Is het mogelijk om een functie te maken, waarbij je een factuur op een gewenste toekomstige datum kunt versturen?
Wellicht toe te voegen aan het e-mail-formulier of in de buurt van het instellen van factuur herhaling.

Volgens mij is het nu nog niet mogelijk, of ik kan het in ieder geval niet vinden.

Ik ben benieuwd of dit lukt. Het zou weer veel reminders in mijn agenda schelen :D

groetjes,

Wouter

Bert-Jan

Je zou de factuur kunnen aanmaken met een datum in bijvoorbeeld het jaar 2000. Vervolgens maak je een jaarherhaling wanneer je wilt.
Bert-Jan Wiegeraad (klantenservice@acumulus.nl)

kes

Bedankt voor de tip! Op deze manier komt die niet in mijn huidige administratie, en wordt er wel op de goede datum een nieuwe factuur aangemaakt en verzonden (met juist volgnummer). Ik ga wel even testen of ik dit ook een handige oplossing vindt t.o.v. mijn agenda reminders :)