Hoofdmenu

Bij horecauitgaven alle gelegenheden als leverancier invoeren?

Gestart door A3S, 14 juli, 2016, 09:51:48

Vorige topic - Volgende topic

A3S

Als ZZP-er overleg ik in horecagelegenheden. Uitgaven voor koffie en dergelijke kan ik in principe boeken als uitgaven met gebruikmaking van de 73,5%-regeling. Mijn vraag gaat over hoe dat in te voeren in de boekhouding. Moet ik bij meerdere bonnetjes toch gewoon bij elke nieuwe horecagelegenheid een nieuwe leverancier invoeren, en de uitgave op het het bonnetje daaraan koppelen?

PS
Bij de Belastingtelefoon kreeg ik als antwoord dat men op dat soort vragen standaard geen antwoord geeft. Ik kan met zo'n vraag ook niet naar een belastingkantoor. Het enige dat ik met mijn vraag nog zou kunnen doen naar de Belastingdienst is de vraag met een brief schriftelijk voorleggen aan mijn belastingkantoor. Gedoe dus.

Adrie S.

Annalies Janssens

Het is überhaupt niet nodig om een leverancier te koppelen dus ik zou er voor kiezen om het gewoon zonder leverancier op te voeren als kosten. De leverancier kun je desgewenst in de omschrijving erbij zetten.
Als je gebruik maakt van de bankimport dan is dat niet eens nodig, dan staat het er al.
info@countforyou.nl | www.countforyou.nl
                   06-17888488
          Administratie en belastingen