Hoofdmenu

OC 2.x - Relatie wordt vanuit OC 2.x niet meegenomen naar Acumulus

Gestart door meubelpoten, 11 augustus, 2016, 15:17:38

Vorige topic - Volgende topic

meubelpoten

Beste,

Bij het importeren van de webshop bestellingen wordt alles netjes vanuit OC v. 2.0.3.1 binnen Acumulus getrokken, behalve de relatiegegevens ....

Heeft u wellicht een idee hoe dit probleem kan worden verholpen?

Mvg. Mevr. T. Dielessen

erwin-burorader

Ik neem aan dat u gebruik maakt van onze extensie binnen OC voor het verzenden van facturen. (Als u importeert via een bestand geldt dit alles niet.)

Zijn de instellingen "Uw (niet zakelijke) klanten automatisch aan uw relaties in Acumulus toevoegen." en "Overschrijf bestaande adresgegevens." aangevinkt? Zo niet, dan moet u dat alsnog doen en zal het probleem opgelost zijn.

meubelpoten

Beste,

Vriendelijk dank voor uw snelle reactie.

Ik gebruik inderdaad jullie extentie:

Application: Acumulus module 4.5.5; Library: 4.5.5; Shop: OpenCart2 2.0.3.1;
Environment: PHP 5.6.24; Curl: 7.50.1 (ssl: OpenSSL/1.0.1e; zlib: 1.2.3); JSON: 1.2.1; OS: Linux web02.qdc.nl 2.6.32-642.3.1.el6.x86_64 #1 SMP Tue Jul 12 18:30:56 UTC 2016 x86_64.

Beide instellingen "Uw (niet zakelijke) klanten automatisch aan uw relaties in Acumulus toevoegen." en "Overschrijf bestaande adresgegevens." zijn aangevinkt.

Het lijkt erop of hij wel gegevens inporteert, maar die worden gewoon lege regels bij de relaties.


erwin-burorader

#3
Kun je de "Factuur verzendmodus" op "Ontvang altijd een mail met de resultaten bij het verzenden van een factuur naar Acumulus." zetten? Zodra er een factuur verzonden wordt krijg je een mail. zie je daarin de klantgegevens? Stuur deze mail evt naar opencart @ acumulus.nl dan kunnen wij ook meekijken.

meubelpoten

Beste Erwin,

Bedankt voor je reactie. Zojuist de "Factuur verzendmodus" op "Ontvang altijd een mail met de resultaten bij het verzenden van een factuur naar Acumulus." aangezet.

Zodra ik een factuur heb ontvangen stuur ik hem jullie kan op!

Mvg. Tanja