Hoofdmenu

Geen facturen vanuit OpenCart webshop

Gestart door dannydanny1984, 02 september, 2016, 08:55:37

Vorige topic - Volgende topic

dannydanny1984

Goededag,

Ik heb recentelijk de Acumulus webshopkoppeling voor een OpenCart webshop geïnstalleerd. Voor zover ik kan zien heb ik alle instellingen juist ingesteld, maar er worden geen facturen vanuit deze OpenCart webshop doorgestuurd naar Acumulus. Het vreemde is ook dat wanneer ik vanuit de Admin van de webshop naar Verkoop > Acumulus ga ik automatisch wordt uitgelogd. Zou iemand mij kunnen assisteren met het oplossen van dit probleem?

De volgende systeemeigenschappen zijn van toepassing:
OpenCart 2.2.0
Application: Acumulus module 4.5.3; Library: 4.5.3; Shop: OpenCart2 2.2.0.0;
Environment: PHP 5.5.30; Curl: 7.26.0 (ssl: OpenSSL/1.0.1e; zlib: 1.2.7); JSON: 1.2.1; OS: Linux melkweg 3.2.0-4-amd64 #1 SMP Debian 3.2.46-1+deb7u1 x86_64.

erwin-burorader

Stuur een mail naar opencart at acumulus punt nl met daarin jouw systeem en acumulus log. Zet eerst de log op het hoogste niveau. Als je mail krijgt van de plugin stuur die dan ook door (zet de instelling boven de loginstelling op altijd mail zenden).

dannydanny1984

Bedankt voor de reactie. Ik zal de gewenste informatie mailen.

noboa

hoi Aculumus

ik heb hetzelfde probleem.
gisteren kreeg ik nog een melding in me mail : 401 - Error - Unauthorized - Authentication failed for provided credentials. - UAEFAIL01
ik heb nu datum van de factuur gezet op , datum van overzetten en nu krijg ik helemaal niks binnen.
waar kan ik terecht voor support?

gr noa

Es

In een reactie van Erwin - Burorader hierboven staat:

Stuur een mail naar opencart at acumulus punt nl met daarin jouw systeem en acumulus log. Zet eerst de log op het hoogste niveau. Als je mail krijgt van de plugin stuur die dan ook door (zet de instelling boven de loginstelling op altijd mail zenden).

noboa

ik begrijp de aculumus log niet? en het zetten naar het hoogste niveau? ik snap hem niet? sorry...

Es

Ik heb niet zo veel verstand van de webshopkoppelingen, sorry.  :(

Als ik jou was zou ik dan een mail sturen naar opencart@acumulus.nl en vragen wat je moet doen.
Ik neem aan dat Erwin - Burorader in ieder geval graag wil weten met welk systeem/versie je werkt.

noboa

hoi esther,

bedankt voor je bericht , ik heb al een mail gestuurd met de systeem gegevens...

bedankt nogmaals.
gr noa