Hoofdmenu

Woocommerce: extra informatie productomschrijving

Gestart door lunika, 21 september, 2016, 08:06:07

Vorige topic - Volgende topic

lunika

Ik heb in mijn Woocommerce webshop (nog in ontwikkeling) producten de zijn samengesteld met de plugin "Extra Product Options". Als ik een factuur aanmaak dan staat de product titel in de factuurregel, maar ik zou ook graag de opties willen weergeven.

Nu las ik dat met 'filters' de factuur output naar Acumulus gemanipuleerd kan worden met extra informatie. In de readme van de filters staat ook als voorbeeld:

- Adding descriptive info to the invoice or invoice lines based on custom order
  meta data.


Nu heb ik als testje een heel simpel filter gemaakt naar jullie voorbeeld, maar op de factuur komt dan in de productbeschrijving een foutmelding te staan. Die ik iets verkeerd of zit er een bug in de plugin code? Zie onderstaand code voorbeeld:


add_filter('acumulus_invoice_created', 'my_acumulus_invoice_created', 10, 2);

function my_acumulus_invoice_created($invoice) {
$invoice['customer']['invoice']['line']['product'] = "Test";
return $invoice;

}


Ik zou verwachten dat er nu Test komt te staan in de factuurregel, maar dat is dus niet het geval.

Alvast bedankt!
Bart

erwin-burorader

    $invoice['customer']['invoice']['line']['product'] = "Test";
zou iets als
    $invoice['customer']['invoice']['line'][]['product'] = "Test";
moeten worden, want op het moment dat dit filter uitgevoerd wordt bevat ['customer']['invoice']['line'] een array van factuurregels. Echter, los van ontbrekende verplichte velden, komt de optie daarmee onderaan de factuur erbij en niet onder de regel met het samengestelde product.

De koppeling ondersteunt opties (maat, kleur, capaciteit, etc.) en samenstellingen (laptop + adapter + hoes) maar moet dan wel weten hoe deze terug te vinden. Is deze plugin gratis? Zo niet dan heb ik inzicht nodig in de code van de plugin om deze te kunnen ondersteunen.

lunika

Ah ja als het een Array betreft is dat logisch, dat verklaart in ieder geval de foutmelding. Het is inderdaad de bedoeling dat de opties per lineitem weergegeven worden en niet helemaal onderaan.

De link naar de plugin is: https://codecanyon.net/item/woocommerce-extra-product-options/7908619