Hoofdmenu

Waar kan ik de webshopkoppeling vinden?

Gestart door Jos van Prooijen, 17 oktober, 2016, 15:43:12

Vorige topic - Volgende topic

Jos van Prooijen

Ik moet hier ergens op dit forum de koppeling kunnen downloaden. Nou ik zie niks. Aub een hint waar het staat.

Bert-Jan

Bert-Jan Wiegeraad (klantenservice@acumulus.nl)

Jos van Prooijen

Voor Woocommerce.
Ik maak ook gebruik van Sumo memberships voor de verkoop van lidmaatschappen. Dat werkt ook met woocommerce.
Hoop dat dat geen probleem geeft.

Bert-Jan

Bert-Jan Wiegeraad (klantenservice@acumulus.nl)

Jos van Prooijen

#4
Hoe heet het? Er zijn zoveel add ons.
En er staat in je meegezonden koppeling. Download de koppeling van het forum. Ik kan het niet vinden.
Ik ben een stuk verder. Alleen de handleiding wijkt af van de werkelijkheid.
Voor nu kan ik even verder.
Om het duidelijker te maken zou je download de koppeling van het forum moeten veranderen in download de handleiding van het forum. In deze handleiding staat de koppeling vermeld die het niet doet. Je kan dan via WP wel zelf zoeken op Woocommerce Aculumus en dan komt het naar voren.

Bert-Jan

Installeren en bijwerken:
De plugin is via Wordpress.org en dus via uw dashboard te downloaden. U wordt automatisch geïnformeerd als er nieuwe versies beschikbaar zijn.
- Installeer de plugin via "Plugin toevoegen" in uw dashboard, zoek op acumulus.
- Een eventuele upgrade van settings of de database wordt automatisch uitgevoerd zodra de plugin door WordPress bijgewerkt wordt.
- Bezoek de instellingenpagina voor eventuele nieuwe instellingen en opties.
Bert-Jan Wiegeraad (klantenservice@acumulus.nl)

Jos van Prooijen


Jos van Prooijen

Hoi,
Ik ben met de instellingen bezig en mijn inloggegevens worden niet geaccepteerd.
Krijg ik hier nieuwe voor of moet toch mijn bestaande ok zijn?

Guido

Kun je eens proberen om met de gegevens die je hebt in te loggen op de mobiele interface? Deze maakt gebruik van hetzelfde koppelvlak en stelt je in staat om even te controleren of de logingegevens die je hebt kloppen.

De mobiele interface is te vinden op: https://m.acumulus.nl/

In theorie raden we altijd aan om in Acumulus via Beheer -> Gebruikers per webwinkel even een aparte extra gebruiker aan te maken.

- Guido

Jos van Prooijen

Hoi,

Hier werkt het ook niet. Ongeldige contractcode / gebruikersnaam / wachtwoord combinatie

Vreemd.

Groet Jos

Guido

Dan vermoed ik dat er iets mis gaat bij het invoeren. Type je de codes over of knip-en-plak je deze in het veld? Er zijn een aantal besturingsystemen/browsers die zelf besluiten dat je een extra spatie wilt... en dat verstoort het inloggen.

Ik zou als ik jou was even in Acumulus een aparte gebruiker maken en deze een relatief eenvoudig testwachtwoord geven zodat je kunt zien of je daarmee kunt inloggen. Kun je nog wel op de desktop-versie van Acumulus inloggen (https://www.sielsystems.nl/) ?

Jos van Prooijen

Ik heb het zelf ingetikt en ook met knippen plakken geprobeerd.
Mijn websiteversie werkt wel. Daar is alleen het wachtwoord standaard gevuld. Voor zover ik weet is dit niet gewijzigd.
Ik gebruik het wachtwoord dat ik via mail heb ontvangen van Siel.
Ik ga even een nieuwe gebruiker aanmaken en dat uittesten

Groet Jos

Jos van Prooijen

Hoi,
Met de nieuwe gebruiker als beheerder opgevoerd.
De mobiele versie kan ik nu wel inloggen. Op de website heb ik nog hetzelfde probleem.

Deze melding krijg ik via de mail:
Message generated at: Tuesday 18th of October 2016 16:30:23

<?xml version="1.0" encoding="utf-8" standalone="yes"?> <myxml>
  <contract>
    <contractcode>   790293</contractcode>
    <username>Wordpress</username>
    <password>REMOVED FOR SECURITY</password>
    <emailonerror>josvanprooijen@gmail.com</emailonerror>
    <emailonwarning>josvanprooijen@gmail.com</emailonwarning>
  </contract>
  <format>json</format>
  <testmode>0</testmode>
  <connector>
    <application>WooCommerce 2.6.4 (WordPress: 4.6.1)</application>
    <webkoppel>Acumulus 4.5.4</webkoppel>
    <development>SIEL - Buro RaDer</development>
    <remark>Library 4.5.4 - PHP 7.0.11</remark>
    <sourceuri>https://www.siel.nl/</sourceuri>
  </connector>
</myxml>

erwin-burorader

Er staan spaties voor de contractcode, dat zou de fout kunnen zijn?

Jos van Prooijen

wwwhhhhaaaaaaahhh ja opgelost.
Die contractcode stond er automatisch in en ik maar kijken bij alle andere rubrieken.

Sorry hoor!!

Pppfffff ik kan verder. Dankjewel.

Jos