Hoofdmenu

Factuur layout en toevoegen logo

Gestart door Gert-Jan, 14 januari, 2017, 15:25:11

Vorige topic - Volgende topic

Gert-Jan

Ik zit net een factuur layout aan te maken, en ik selecteer een logo. Vervolgens klik ik op bewaren en de omschrijving die ik eraan had gegeven, is niet opgeslagen. Ik heb het idee dat wanneer je een logo selecteert en bewaard, de aanpassingen die je reeds had gedaan verdwenen zijn. Niet heel cruciaal aangezien je normaal gesproken niet 20 x per week een layout aanpast, maar toch :) Er zijn een hoop velden die je kunt wijzigen, als je die allemaal kwijt bent is dat toch onhandig.

Bert-Jan

Bert-Jan Wiegeraad (klantenservice@acumulus.nl)

Gert-Jan

Oh ben wat kort door de bocht zie ik. Ik was de layout aan het aanpassen, had een paar dingen gewijzigd. De naam van het sjabloon hernoemd, de koptekst voor "product" had ik aangepast naar omschrijving, volgens mij had ik de footer van de factuur ook aangepast. Daarna het standaard logo dat jullie genereren (gaat om een nieuwe administratie) vervangen door een ander logo, op bewaren geklikt. En het viel me op dat in het lijstje van layouts de oude naam nog stond. Ik open 'm en zie dat het kopje voor product ook niet aangepast is, en de footer van de factuur ook niet.

Bert-Jan

Ik snap m en dat klopt.

Als je het logo aanpast, wordt het hoofdvenster van het sjabloon niet opgeslagen maar opnieuw geopend.

Bert-Jan Wiegeraad (klantenservice@acumulus.nl)