Hoofdmenu

Low budget websites

Gestart door Paul Kramer, 12 juli, 2010, 06:33:26

Vorige topic - Volgende topic

Paul Kramer

U wilt voor uw onderneming een mooie website maar wil daar niet te veel voor betalen.

Paulus Webdesign bouw Low-Budget websites.

Al vanaf € 100,- heeft u een website !!!

Kijk voor meer info op www.pauluswebdesign.nl

Paul Houkes

Uhm, Paul, het is misschien wel een goed idee om nog even iemand in te huren die alle grammaticale fouten uit je websites haalt... Het is geen mooi visitekaartje als je beroerd Nederlands gebruikt in de teksten. En dat bedoel ik niet lullig, hoor. :-)

Paul.

nduser

Citaat van: hksteksten

Komt wel lullig over. Sommige mensen zijn heel goed in andere dingen behalve Nederlands, zoals websites maken waarvoor de klant tenslotte zelf tekst aanlevert. Je zou hem ook de teksten gecorrigeerd kunnen retourneren i.p.v. recht door zee af kraken in het openbaar, ondanks je mogelijk gelijk hebt.

Gemeente mensen kunnen ook bepaalde dingen niet goed (veel wel, maar dat terzijde) maar jij hebt misschien een oerwoud van een tuin, wie weet!!! en dat kunnen zij weer heel goed.

Corrigeren, ok! maar bekritiseren in het openbaar! heb ik mijn bedenkingen over.

Herman

hks geeft keurig een erg belangrijke tip.
De gemelde site staat vol met tikfouten en dat kan eigenlijk niet voor een reclame van een webdesigner, dat moet (en kan eenvoudig) all-round in orde zijn.  Of je dat nou door een professioneel taalpurist moet laten doen, of even aan een kennis of familielid vraagt er doorheen te lezen is om het even maar doe er je voordeel mee zou ik zeggen, misschien scheelt het wel een klant :)