Hoofdmenu

WooCommerce 3.0

Gestart door beatrig, 22 april, 2017, 21:28:58

Vorige topic - Volgende topic

beatrig

He beste mensen,

Ik ben de webshop koppeling aan het testen met WooCommerce 3. (versie 3.0.3 om precies te zijn). Vooralsnog lijkt het goed te werken hier, hoe zijn jullie ervaringen?

Het enige dat ik zie zijn waarschuwingen zoals deze: sku was called incorrectly. Product properties should not be accessed directly. Maar het werkt wel voor zover ik kan zien. De waarschuwing geeft aan dat:

$product->product_sku

niet meer gewenst is maar moet worden opgevraagd als:

$product->get_sku()

Meer info: https://docs.woocommerce.com/wc-apidocs/source-class-WC_Product.html#249-257

Groet!

erwin-burorader

Die notices zie je volgens mij alleen als je debug mode in WP aan hebt. Ik ben bezig dit om te zetten, maar dat heeft even minder prioriteit dan het werkend krijgen (versie 7.4.4 en 7.4.5 van onze koppeling).

Ik heb al wel een paar meldingen gehad over afrondingsverschilen. Het was me al opgevallen dat WC 3 minder nauwkeurig is, verschillende getallen worden afgerond opgeslagen ipv met hoge nauwkeurigheid opslaan en pas bij tonen afronden. De kans of afrondingsverschillen tussen Acumulus en WC wordt hierdoor groter. Ik kan daar weinig aan doen, al heb ik me wel voorgenomen om dit een keer grondig aan te pakken, maar ook dat gaat even duren.

Verder heb ik (nog) geen meldingen gehad over WC 3.

beatrig

Hoi Erwin,

Ik heb toch een bugje ontdekt. Ik wou net een refund doen in woocommerce en toen werd er een functie aangeroepen die niet meer bestaat.

Fatal error: Uncaught Error: Call to undefined method WC_Order_Refund::get_customer_id() in /site/wp-content/plugins/woocommerce/includes/legacy/abstract-wc-legacy-order.php:428 Stack trace: #0 /site/wp-content/plugins/woocommerce/includes/class-wc-order-refund.php(157): WC_Abstract_Legacy_Order->__get('customer_user') #1 /site/wp-content/plugins/acumulus/libraries/Siel/Acumulus/Helpers/Token.php(239): WC_Order_Refund->__get('customer_user') #2 /home/beatrig/public_html/site/wp-content/plugins/acumulus/libraries/Siel/Acumulus/Helpers/Token.php(187): Siel\Acumulus\Helpers\Token->getProperty('customer_user', Object(WC_Order_Refund)) #3 /site/wp-content/plugins/acumulus/libraries/Siel/Acumulus/Helpers/Token.php(139): Siel\Acumulus\Helpers\Token->searchProperty('customer_user') #4 /site/wp-content/plugins/acumulus/libraries/Siel/Acumulus/Helpers/Token.php(112): Siel\Acumulus\Helpers\Token->searchPropert in /site/wp-content/plugins/woocommerce/includes/legacy/abstract-wc-legacy-order.php on line 428


erwin-burorader

Als het goed is is deze al opgelost in 4.7.6.

beatrig

Excuus! Ik zie inderdaad nu dat er net een nieuwe update is!
Thanks!