Hoofdmenu

Documenten koppelen aan relaties

Gestart door Marije Weterings, 29 oktober, 2009, 16:08:22

Vorige topic - Volgende topic

Marije Weterings

Zoals ik nu werk, voer ik mijn relaties in Acumulus, zodat ik hen kan factureren of de betalingen kan noteren die ik aan hen heb gedaan. Maar ik moet in een ander pakket mijn relaties nog een keer invoeren, (Alexion Relatie Manager) omdat die de brieven kan aanmaken die ik naar klanten stuur. Maar eigenlijk, als ik een factuur aanmaak in Acumulus, zou ik daar graag een opdrachtbevestiging van willen maken naar mijn klant, zodat ik alles in 1 pakket kan bijhouden en niet steeds moet switchen. Kom dit nog een keer in de toekomst of zit dit er reeds in?

Groetjes,
Marije
Geeft kracht aan beelden
www.marijeweterings.nl

Bert-Jan

Klinkt als een goed idee. Ik denk dan aan de mogelijkheid om direct een leeg document te openen in Word, waar de adresgegevens reeds staan weergegeven.

Ook zou het mooi zijn als je een mailing kunt maken.
Bert-Jan Wiegeraad (klantenservice@acumulus.nl)

Marije Weterings

in feite gebeurt het al, met de facturen, maar dat zelfde zou kunnen gebeuren met in mijn geval opdrachtenbevestiging of standaard brieven.
Geeft kracht aan beelden
www.marijeweterings.nl

Guido

Je kunt nu vanuit de relatie-kaart een (relatie-specifiek)document toevoegen. Deze is dan eventueel beschikbaar voor latere correspondentie met deze relatie.