Hoofdmenu

Verzendkosten - SIELshop

Gestart door Ron Veringmeier, 08 augustus, 2017, 21:32:39

Vorige topic - Volgende topic

Ron Veringmeier

Heer/mevrouw,

ik vind het vreemd dat je wel kortingen, zowel in percentages als bedragen in kunt stellen. Ja, zelfs met kortingcodes kunt werken. Maar je kunt niets met de verzendkosten doen. Moet je alle artikelen dan maar zonder verzendkosten aanbieden?

bij voorbaat dank,
Ron Veringmeier

Bert-Jan

Daar maak je een aparte factuurregel voor.
Bert-Jan Wiegeraad (klantenservice@acumulus.nl)

Ron Veringmeier

Sorry Bert Jan,

ik bedoelde eigenlijk voor de webshop.
Ik wil mijn webshop inrichten met Website X5, maar het lukt mij niet om betalingen met Ideal in te stellen voor betalingen via Mollie.
Als ik een nieuwe betaalmethode voor Ideal in wil stellen vraagt hij om de HTML code voor de "Betaal nu" knop. Dit gaat dan over betaling van de gehele winkelmand. Ik heb bij Mollie ook de vraag uitstaan of hier een code voor is.
Website X5 is wel ingesteld op Paypal.

Ik dacht als ik nu mijn producten neerzet met daarachter de koopknop uit acumulus plaats, komt alles toch in de (acumulus) winkelmand terecht. Alleen heb ik dan het probleem, dat er geen verzendkosten in de winkelmand erbij opgeteld kunnen worden.

sorry, als het lastig omschreven is, maar ik wil enkele supplementen aanbieden vanuit mijn eigen website en hier geen speciale webshop voor kopen,

met vriendelijke groeten, Ron

Bert-Jan

Ik snap de vraag maar SIELshop kent geen functies voor het apart berekenen van verzendkosten.

Ik zie wel dat sommige klanten de verzendkosten meerekenen in de prijs en verschillende knoppen maken voor hetzelfde product voor verschillende landen en verzendkosten.
Bert-Jan Wiegeraad (klantenservice@acumulus.nl)

Ron Veringmeier

Ok, ik begrijp het.
Misschien een idee?  er zijn wel al heel mooie kortingstools beschikbaar. Misschien zou er ook een instelling voor de verzendkosten gerealiseerd kunnen worden?

In ieder geval bedankt voor de snelle reacties,

groetjes, Ron

Bert-Jan

Heb ik over nagedacht maar dan moeten er wel veel opties komen.

Er zijn veel verschillende methoden om verzendkosten te berekenen:

aantal
gewicht
grootte van de doos
etc.
Bert-Jan Wiegeraad (klantenservice@acumulus.nl)

Ron Veringmeier

Bert Jan,

helemaal waar, inderdaad lastig!


bedankt voor de snelle reacties en uitleg,
groetjes, Ronn