Hoofdmenu

Boekhouder gezocht met kennis van online ondernemen, regio Limburg

Gestart door Debbie, 30 oktober, 2017, 12:03:02

Vorige topic - Volgende topic

Debbie

Hallo,

Ik ben in maart 2017 als zzp-er gestart met mijn bedrijf (virtual assistant). Voor de BTW-aangifte Q4 en de aangifte IB ben ik naar iemand op zoek die me advies kan geven over wat slim is qua regels en mogelijke investeringen. Ik heb het lijstje van boekhouders al bekeken en daar zag ik niemand die op mijn situatie van betrekking is.

Bert-Jan

Op onze site staan boekhouders:

https://www.siel.nl/acumulus/boekhouders/

Tegenwoordig speelt locatie echter nauwelijks meer een rol. Alles loopt virtueel via internet, mail, Skype.
Bert-Jan Wiegeraad (klantenservice@acumulus.nl)

Debbie

I know en dat lijstje heb ik al bekeken. Het gaat me ook niet zo zeer om de locatie van de boekhouder. Wel of die boekhouder affiniteit en ervaring heeft met ondernemers die alleen met online diensten werken.

Bert-Jan

Mmm, logische vraag maar dat is iets dat wij niet echt in beeld hebben.

Voor wat het waard is: volg jouw gevoel en overleg met de boekhouder.
Bert-Jan Wiegeraad (klantenservice@acumulus.nl)

Akumulus

Ik begrijp dat veel intussen via email kan en locatie er misschien iets minder toe doet. Maar het zou erg handig zijn als de lijst met Acumulus ondersteunende boekhouders in een soort van Google maps geladen kan worden. Niet iedereen weet, om even een mal voorbeeld aan te halen, dat Zurich in Friesland ligt. Het is denk ik niet zon heel gek idee, dat je persoonlijk contact wilt met degene die voor jouw zulke cruciale informatie nakijkt voor het naar de belastingdienst gaat.