Hoofdmenu

Even wat anders: een spirituele cursus voor ondernemers

Gestart door Bert-Jan, 17 september, 2018, 11:22:03

Vorige topic - Volgende topic

Bert-Jan

Tot 2008 had ik een re-integratiebureau in Rotterdam. Daar gaf ik diverse cursussen over ondernemen en spiritualiteit.

Vanaf 2008 dook ik echter helemaal in Acumulus maar ik heb nog regelmatig mooie gesprekken met klanten over het volgen van het eigen kompas.

Vorige week dacht ik: weet je wat, ik ga gewoon weer een cursus geven. Kijken wat er gebeurt.

Als er drie mensen komen, vind ik het al geweldig.

https://www.siel.nl/cursussen/jouw_onderneming_een_ontdekkingsreis/


Misschien vraag je je af wat dit met boekhouden te maken heeft. Volgens mij niet erg veel maar als je je bedenkt dat SIEL staat voor:

Spiritueel
Intellectueel
Emotioneel
Lichamelijk

dan is het niet vreemd dat dit uit onze koker komt.
Bert-Jan Wiegeraad (klantenservice@acumulus.nl)

Es


Bert-Jan

Bert-Jan Wiegeraad (klantenservice@acumulus.nl)

Annalies Janssens

info@countforyou.nl | www.countforyou.nl
                   06-17888488
          Administratie en belastingen

Bert-Jan

Bert-Jan Wiegeraad (klantenservice@acumulus.nl)

Bert-Jan

Bert-Jan Wiegeraad (klantenservice@acumulus.nl)

eduardw

Citaat van: Bert-Jan Wiegeraad op 07 november, 2018, 21:26:20
Voor wie het nog niet wist...

mijn boekje is uit:

https://www.bol.com/nl/p/jouw-onderneming-een-ontdekkingsreis/9200000101254698/
Gaaf, ik ga hem kopen ik ben ontzettend benieuwd! Je uitspraak van dat "een ondernemer meer een ontdekkingsreizer is als een architect" heb ik ook ontdekt en resoneert dus enorm. Alle ideeën en "strategieën" ontvang en ontdek ik in de stilte en is meestal geen resultaat van zelf heel hard nadenken en ploeteren. Het zijn cadeautjes die je onderweg ontdekt 😎

Ik ben erg benieuwd naar de rest van je inzichten die je onderweg hebt opgedaan als ondernemer, bedankt dat je het opgeschreven hebt 👍
Alles komt goed en dat wat niet goed komt is maar goed ook

Annalies Janssens

Het is echt een aanrader. Ik heb het boekje (uiteraard) ook aangeschaft en in een ruk uitgelezen. Mooi!!
info@countforyou.nl | www.countforyou.nl
                   06-17888488
          Administratie en belastingen

eduardw

Citaat van: Annalies Janssens op 26 november, 2018, 11:20:30
Het is echt een aanrader. Ik heb het boekje (uiteraard) ook aangeschaft en in een ruk uitgelezen. Mooi!!
Hij komt morgen binnen 😁
Alles komt goed en dat wat niet goed komt is maar goed ook

Bert-Jan

Bert-Jan Wiegeraad (klantenservice@acumulus.nl)

eduardw

Ik heb het boekje (al een tijdje) binnen en deze vakantie ben ik ervoor gaan zitten en heb hem ook in een ruk uitgelezen. Het resoneert enorm bij hoe ik mijn reis als ondernemer in de afgelopen paar jaar ervaren heb, fijn om dat op zo'n manier terug te lezen. Sommige dingen noem ik alleen anders, maar ik ben steeds meer aan het ontdekken dat bepaalde zaken gewoon universele wetten zijn. Die, net als de regen, iedereen treffen ongeacht waar je vandaan komt of heen gaat.

Dankjewel dat je je verhaal op deze manier hebt willen delen Bert-Jan, het sluit ontzettend aan bij de ontdekkingen die ik de laatste twee jaar aan het doen ben. Misschien hoort dit bewust-worden bij het "bijna 40 worden" of is er wat anders aan de hand. Maar ik ben dankbaar, geniet ervan en geef het op mijn beurt ook weer door aan anderen.

Het leven is mooi! Fijne jaarwisseling allemaal 👍❤️
Alles komt goed en dat wat niet goed komt is maar goed ook

Bert-Jan

Nou, met deze woorden wil ik het jaar wel afsluiten.

Dank!
Bert-Jan Wiegeraad (klantenservice@acumulus.nl)