Hoofdmenu

Nieuw hoofdmenu

Gestart door Bert-Jan, 08 augustus, 2010, 01:10:17

Vorige topic - Volgende topic

Bert-Jan

Hiermee kun je sneller naar de meest gangbare schermen gaan.
Bert-Jan Wiegeraad (klantenservice@acumulus.nl)

Robert Deelman

Het is even wennen hoor. Ik snap dat je nu sneller bij submenu\'s kunt komen. Maar die pictogrammen hadden voor mij toch ook wel waarde. Ik ben kennelijk nogal visueel ingesteld. Waarschijnlijk ben ik na een week wel gewend :D

Karen Töning

Wauw, nog zo\'n mooie toevoeging aan Acumulus. Heerlijk relaxed om mee te werken. Je krijgt een gevoel dat je \"zweeft\" door het programma. Doe dat maar eens na.

JeroenHimself

Ik vind het helemaal niks. Ik hoop dat je straks optioneel voor de \'Acumulus classic theme\' kan kiezen.
Jeroen

Bert-Jan

Dat is een idee. Ik wil even wat meer reacties en ervaringen afwachten.
Bert-Jan Wiegeraad (klantenservice@acumulus.nl)

lexicam

Dit is erg handig, bedankt weer!
\"Het is beter één oog te geloven dan twee oren.\"
Sean Connery

Coffee etc

Prima, de oude pictogrammen waren goed, maar de nieuw menu maakt mijn werk sneller.

Tomik

Wow.. dit ziet er een stuk beter uit.

Herman

Super verbetering! Bert-Jan, thanks.

Annekek

Hoe cool is dit?!  Ziet er goed uit en werkt snel.

dirkheinrichs

ik weet het niet. Het vorige menu vond ik rustig en begrijpelijk. Nu zoek ik nog en kan mijn draai niet vinden. (nog niet)


Dirk

Paul Houkes

Ik vind het er goed uitzien! Ik denk dat alles snel te vinden is zo.
Paul.

Hanneke

Ik steun Jeroen\'s suggestie. Kan nu wel sneller zijn maar het \"vinden in een oogopslag\" is weg.
Wat betekent bijvoorbeeld (voor een beginnend gebruiker) de menuoptie \"Nieuw\"?

Jan

Bert-Jan

Het is misschien ook een beetje wennen.

Sinds het nieuwe menu is geinstalleerd, zijn er enkele tientallen nieuwe proefaccounts aangemaakt en deze worden volgens de statistieken goed gevuld met nieuwe boekingen.

Ik vind het menu meer bij deze tijd passen.
Bert-Jan Wiegeraad (klantenservice@acumulus.nl)

Hanneke

Het is inderdaad wat eigentijdser. Als de suggestie van Jeroen haalbaar is, mooi, anders jammer dan.
Voor ons is het niet echt een issue.

Mvg, Jan.

MacMannes

Ik vind het er een stuk mooier uitzien en het werkt ook nog eenvoudiger ook.

Op de iPad werkt het nieuwe menu trouwens ook heel prettig.

André

Berk

Ziet er goed uit en voor mij werkt het prima!
Ik wordt steeds weer aangenaam verrast door het vlotte en actieve onderhoud van de applicatie.

Patrick Loohuis

ziet er goed uit en werkt prima !!!

Marije Weterings

ik kan er neit mee werken... ik vind het niks en verlang naar oude menu...
Geeft kracht aan beelden
www.marijeweterings.nl

Bert-Jan

Mmm, er zijn toch een paar duidelijke signalen dat het oude menu geprefereerd wordt.

Ik zal kijken of ik het voorstel van Jeroen kan uitvoeren zodat je kunt kiezen tussen oud en nieuw.
Bert-Jan Wiegeraad (klantenservice@acumulus.nl)

Bert-Jan

Is het een idee om het dynamische effect van het menu uit te kunnen schakelen?

Dan zie je alleen de groene knoppen en dien je daar net als vroeger gewoon op te klikken om naar het vervolgmenu te gaan.
Bert-Jan Wiegeraad (klantenservice@acumulus.nl)

Bert-Jan

Ik vond het zelf wel een idee...  :cool:

Je kunt het nu uitschakelen. Je krijgt niet echt het oude menu terug maar wel precies dezelfde volgorde van functies.
Bert-Jan Wiegeraad (klantenservice@acumulus.nl)

Bert-Jan

Ik heb de plaatjes er ook weer aan toegevoegd voor de visueel-ingestelden  :D
Bert-Jan Wiegeraad (klantenservice@acumulus.nl)

dirkheinrichs

Citaat van: Bert-JanIk heb de plaatjes er ook weer aan toegevoegd voor de visueel-ingestelden  :D

jeetje, ik vind het nu steeds leuker aan het worden. En een zeer goed idee om ons zelf te laten kiezen. Ik merk dat ik nu weer sneller kan werken, zonder telkens weer na te denken.
Dirk

Karen Töning

Citaat van: Bert-JanIk heb de plaatjes er ook weer aan toegevoegd voor de visueel-ingestelden  :D


Hoi Bert-jan,

ik wil je niet onnodig aan het werk zetten, maar misschien is het leuk en handig als de plaatjes ook in het hoofdmenu staan bij Submenu\'s weergeven.

Groetjes,
Karen

Bert-Jan

Ik denk dat het dan te veel wordt. Dan past het niet meer goed op het scherm.  :|
Bert-Jan Wiegeraad (klantenservice@acumulus.nl)

Hanneke

Hallo Bert-Jan,

Vandaag de hele dag zitten Acumuleren en de nieuwe menu-structuur went snel.
Na verloop van tijd merk je dat \'t sneller werkt.

Mvg, Jan.

JeroenHimself

Bedankt voor het optioneel maken! Jullie flexibiliteit wordt hier enorm gewaardeerd!
Jeroen

Benny

Hi Bert-Jan,

Ik ben zeer tevreden over de nieuwe menu structuur in Acumulus en kan in een oogopslag de diverse saldi direct monitoren.

Ruben

Marije Weterings

hoi Bert Jan,

Ik vind de huidige tussenoplossing ideaal!

Dank je wel!
Groetjes,
Marije
Geeft kracht aan beelden
www.marijeweterings.nl

Annie Bohets

Super hoor, was even wennen, zeker toen alles nog wat \"zwevend\" was, maar het is al bij al een eigentijdse en flinke verbetering! ;)
Kies werk waar je van houdt en je hoeft nooit meer een dag te werken!

Robert Deelman

Citaat van: Bert-JanIk heb de plaatjes er ook weer aan toegevoegd voor de visueel-ingestelden  :D
Ja, ik ben helemaal gelukkig hoor, ook met de pictogrammen in lijsten.
Het grappige is dat ik bij verzonden facturen meteen zie wat van belang is, of welke onderdelen dezelfde status hebben.
Ook de gekleurde bedragen vind ik prettig.

Gerrit Jan

Beste Bert-Jan en Sjaam

Jullie hebben weer fantastische werk geleverd met het nieuwe menu en de icoontjes wijzen de weg vanzelf.

Ik zou het liefste bij de menu item Overzichten-(Verzonden of Ontvangen facturen) - het liefste direkt naar -Alle rekeningen -springen.
Nu staat de keuze vooringesteld op Kas elke keer dat ik b.v. verzonden of ontvangen facturen open.

Het lijkt me democratischer om in eerste instantie naar -Alle facturen- te springen ten spijt voor al die acumulus vrienden die hun zaken
voor 100 % per kas regelen.

Groeten aan alle gebruikers van dit unieke programma

Acumulus makes life so much easier.

Bert-Jan

Dankjewel!

Het selecteren van de eerste rekening was gedaan omdat de schermen zo traag werden.

Zou je in eerste instantie niet het volgende willen doen:

ga naar Beheer -> Bank- & girorekeningen, kas
en geef de rekening die je als eerste wilt zien het laagste volgnummer zodat deze bovenaan komt
Bert-Jan Wiegeraad (klantenservice@acumulus.nl)

Gerrit Jan

Beste Bert-Jan

Bedankt voor je snelle reactie en je geweldige tip.

Easy if you know how.

Ik merk dat door regelmatig naar het Forum te gaan je goed -up to date - blijft en steeds weer nieuwe dingen erbij leert.
Niet iederéén heeft natuurlijk tijd om regelmatig  het forum te bezoeken.

Een tip voor al die acumulus vrienden : Lees eerst alléén de bijdragen van Bert-Jan door , hij  verteld immers wat er nieuw bij is gekomen
en veranderd is .
Hiermee win je veel tijd en voorkom je een vraag te stellen die al eens gesteld of behandeld is .
Misschien een klein overzichtje van alle nieuwe funties op b.v. een forum A4 tje elke 3 maanden zodat je niet alle berichten door hoeft
te lezen.

Veel succes verder.