Datum: 22 april, 2018, 02:31:51
Heeft u al een account?

Wachtwoord vergeten?


 Foutmelding import Shopify orders



0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

CLK


Gebruiker
Berichten 7
Meld dit bericht aan de moderator

Offline Offline


  • 7
    Berichten

    • Bekijk profiel
Hi!

Ik krijg ineens een foutmelding bij het importeren van shopify orders:

FOUT in order #1226.
Meerdere btw-tarieven op 1 factuur kunnen niet automatisch worden verwerkt (#1226)
factuur wordt overgeslagen.


De melding wordt voor alle orders herhaald terwijl er maar een btw tarief is per order

Guido


Administrator
Berichten 1911
Meld dit bericht aan de moderator

Offline Offline


  • 1911
    Berichten

    • Bekijk profiel
Klopt. Er zit blijkbaar een factuur tussen waarop verschillende btw-tarieven toegepast zijn. Omdat de exportbestanden enkel totalen bevatten is niet betrouwbaar de onderlinge verdeling tussen de bedragen en toegepaste tarieven terug te rekenen. Ik vrees dat er geen andere mogelijkheid is om de factuur bij order 1226 handmatig in te voeren. Je kunt ook een verzoek tot verbetering van het bestand bij shopify aandragen.

CLK


Gebruiker
Berichten 7
Meld dit bericht aan de moderator

Offline Offline


  • 7
    Berichten

    • Bekijk profiel
En toch is dat niet wat er mis is. ik heb namelijk nooit meerdere btw tarieven op een factuur.
ik ben er ondertussen wel achter wat er mis is gegaan. Ik heb en POS verkoopkanaal aangemaakt in Shopify en daardoor zijn er nieuwe kolommen toegevoegd aan de order export. Zelfs na het verwijderen van het POS kanaal blijven die kolommen aanwezig, dus importeren is niet meer mogelijk. ik zal een vraag uitzetten bij Shopify. 

CLK


Gebruiker
Berichten 7
Meld dit bericht aan de moderator

Offline Offline


  • 7
    Berichten

    • Bekijk profiel
Volgens Shopfiy is er niets veranderd, maar toch krijg ik een foutmelding op elke order die ik probeer te importeren. Het zijn allemaal orders met een product of producten met dezelfde btw tarieven, ik begrijp nog steeds niet wat er verkeerd gaat, maar ik kan in ieder geval niets meer succesvol importeren.

Guido


Administrator
Berichten 1911
Meld dit bericht aan de moderator

Offline Offline


  • 1911
    Berichten

    • Bekijk profiel
Kun je ons een probleem-bestand sturen op klantenservice@acumulus.nl ? Dan kijken we even wat er speelt.

- Guido

CLK


Gebruiker
Berichten 7
Meld dit bericht aan de moderator

Offline Offline


  • 7
    Berichten

    • Bekijk profiel
Thanks, ik heb ze zojuist verstuurd!