Hoofdmenu

leningen bijhouden in acumulus

Gestart door veenie, 31 juli, 2018, 00:11:14

Vorige topic - Volgende topic

veenie

Momenteel staat acumulus maar 1 kopje leningen toe.
Echter met de huidige markt is het niet geheel onlogisch dat een zzper al snel 2 of mogelijk zelfs meer leningen heeft (auto + investeringen / bedrijfspand etc).
Helaas is het nu onmogelijk deze leningen goed te splitsen in acumulus waardoor het op de grote hoop wordt gegooid.
En als er dan ergens een fout insluipt is het ook nog eens zeer lastig om goed te filteren op balans boekingen waar de grootste deel van boekingen onder valt.

Ik heb in vrijwel alle boekingen de term lening gebruikt echter het geval wilt dat sommige klanten de term lening ook in hun naam hebben staan.
Je raad het al meer dan 300 resultaten om door te spitten.

Momenteel heb ik mijn financial lease van de auto gesplitst van de andere lening doormiddel van een aparte rekening maar ik heb nu zo langzamer aan nog meer rekeningen dan de overheid.
het zou erg fijn zijn als leningen gewoon geplaatst kunnen worden waar ze horen maar wel op een beter beheersbaar model dan dat het op dit moment is.
je kunt aan een balans boeking helemaal niks behalve een omschrijving hangen dus filteren hierop is onmogelijk.