Hallo Gast

Api mijnwebwinkel.nl

  • 7 Reacties
  • 640 Gelezen
Api mijnwebwinkel.nl
« Gepost op: 21 september, 2018, 20:50:43 »
Hallo,

Ik krijg de nieuwe Api koppeling tussen acumulus maar niet aan het werken. Ik heb hem al 3x volgens de beschrijving opnieuw ingesteld, maar ik krijg hem niet werkend. Iemand tips?

Re: Api mijnwebwinkel.nl
« Reactie #1 Gepost op: 21 september, 2018, 21:20:26 »
Heb je de oude koppeling verwijderd en een nieuwe aangemaakt?
Bert-Jan Wiegeraad (klantenservice@acumulus.nl)

*

Guido

  • 1986
    • Bekijk profiel
Re: Api mijnwebwinkel.nl
« Reactie #2 Gepost op: 21 september, 2018, 22:01:16 »
De oude verwijderen is echt niet nodig. Krijg je per email een foutmelding van de koppeling?

*

Guido

  • 1986
    • Bekijk profiel
Re: Api mijnwebwinkel.nl
« Reactie #3 Gepost op: 21 september, 2018, 22:04:03 »
Als je er niet uit komt dan kijk ik graag even naar de setup als je wilt. Stuur dan aub jouw contractcode en het nummer van de koppeling-configuratie naar klantenservice@acumulus.nl

- Guido

Re: Api mijnwebwinkel.nl
« Reactie #4 Gepost op: 22 september, 2018, 15:30:28 »
Guido, ik heb je een mail gestuurd.

*

Guido

  • 1986
    • Bekijk profiel
Re: Api mijnwebwinkel.nl
« Reactie #5 Gepost op: 22 september, 2018, 16:53:42 »
Ik vermoed dat de koppeling niets doet omdat de startorder een niet werkelijk bestaande order zou kunnen zijn in de webwinkel. Op basis van deze startorder worden wat andere zaken bepaald waardoor de koppeling stilvalt.

Ben benieuwd of dit het is.

Re: Api mijnwebwinkel.nl
« Reactie #6 Gepost op: 22 september, 2018, 19:02:59 »
Hij doet het weer, ik had inderdaad een verkeerd ordernummer ingevuld.

Bedankt voor het meedenken.

*

Guido

  • 1986
    • Bekijk profiel
Re: Api mijnwebwinkel.nl
« Reactie #7 Gepost op: 22 september, 2018, 21:45:50 »
Yay. Fijn dat het weer werkt!