Kun je je instellingen controleren, met name de (nieuwe) instellingen "Verkoopt u producten of diensten waarbij u EU btw moet hanteren?" en "Welke belastingklassen definiƫren EU btw tarieven?". Als deze geen correcte waardes hebben, krijg je idd waarschuwingen.
Let op: door een foutje in de code wordt de instelling "Welke belastingklassen definiƫren EU btw tarieven?" toch gebruikt, zelfs als je hebt aangegeven dat je geen artikelen verkoopt die onder EU btw tarieven vallen.
Het is dus belangrijk dat deze instelling een correcte waarde krijgt. Echter, door een andere foutje in de code kun je een eenmaal gemaakte selectie, niet leeg maken en dan opslaan, dan blijft de oude selectie behouden. Als de instelling dus een waarde heeft en je wilt deze verwijderen, dien je een belastingklasse te kiezen die geen kwaad kan (eentje die je niet gebruikt, desnoods maak je zo'n klasse even aan). In de volgende versie van de plugin zullen deze foutjes verholpen zijn.
Ik hoop dat hiermee de problemen op te lossen zijn, dit is iig wat ik lokaal tegengekomen ben. Zo niet, maak dan een ticket aan door een van de waarschuwingsmails (die je ontvangt als een factuur als concept wordt verstuurd) door te sturen naar de klantenservice. (Ik denk nl dat ze wel worden overgezet, maar als conceptfactuur, als ze echtn iet overgezet worden, kun je een ticket aanmaken door jouw Acumulus logbestand naar de klantenservice te mailen: home/xxx/xxx/system/storage/logs/acumulus.log)