Hoofdmenu

feature request: kies automatisch relatie na aanmaken

Gestart door jorisv, 05 september, 2010, 16:03:34

Vorige topic - Volgende topic

jorisv

Hoi

Ik kom er net achter dat ik heel vaak niet de relatie kies als ik net een relatie aanmaak vanuit nieuwe inkomende factur.
Zou dit automatisch gekozen kunnen worden? (chrome)


En is het ook mogelijk alle inkomende facturen zonder relatie te vinden?

En nog eentje =). Als je vanuit een inkomende factuur een relatie aan wil maken, zou de relatie standaard op leverancier moeten staan
Vanuit nieuwe uitgaande factuur standaard op klant.

Bert-Jan

Citaat van: jorisvIk kom er net achter dat ik heel vaak niet de relatie kies als ik net een relatie aanmaak vanuit nieuwe inkomende factur.
Zou dit automatisch gekozen kunnen worden? (chrome)
Het is geen verplicht veld bij een inkomende factuur. Anders moet je voor elk bonnetje een relatie aanmaken.
Citaat van: jorisvEn is het ook mogelijk alle inkomende facturen zonder relatie te vinden?
Dat is nu niet mogelijk maar die gegevens zijn er wel uit halen. Ik weet niet of hier veel vraag naar is.
Citaat van: jorisvEn nog eentje =). Als je vanuit een inkomende factuur een relatie aan wil maken, zou de relatie standaard op leverancier moeten staan
Vanuit nieuwe uitgaande factuur standaard op klant.
Ik heb naar aanleiding van suggesties in de laatste workshop het type relatie standaard op Relatie gezet zodat je deze altijd kunt vinden. Jouw suggestie klinkt logisch maar daar moet ik over nadenken.
Bert-Jan Wiegeraad (klantenservice@acumulus.nl)

jorisv

Citaat van: Bert-JanHet is geen verplicht veld bij een inkomende factuur. Anders moet je voor elk bonnetje een relatie aanmaken.
Jep.. dat doe ik ook. Vervelend werk bij zaken van een paar euro. Maar blijkbaar hoeft het niet? :D

Wat ik bedoelde met:
Zou dit automatisch gekozen kunnen worden? (chrome)

Was dat als je een relatie aanmaakt, dat diegene gekozen moet worden. Je bent niet voor niets een relatie aan het maken in je boekscherm

Bert-Jan

Daar heb ik nog geen oplossing voor maar het moet wel te doen zijn...
Bert-Jan Wiegeraad (klantenservice@acumulus.nl)