Hoofdmenu

Overzichten meer gefilterd

Gestart door Bert-Jan, 06 september, 2010, 11:38:02

Vorige topic - Volgende topic

Bert-Jan

In de overzichten wordt meer standaard gefilterd op rekening en periode e.d..

Wanneer je voorheen het saldo-overzicht opende, kreeg je alle rekeningen, nu van de eerste rekening. Dat geldt ook voor andere overzichten.

Niet schrikken als je denkt dat jouw gegevens weg zijn.

Dit is gedaan omdat de schermen er steeds langer over doen om geladen te worden.

TIP: zet de belangrijkste rekening op volgnummer 1.
Bert-Jan Wiegeraad (klantenservice@acumulus.nl)

Marije Weterings

hij selecteert nu bij mij standaard 3e kwartaal - Kas, maar die wil ik niet. ik wil standaard hele jaar alle rekeningen zien. want ik heb meerdere rekeningen, en over meerdere periodes lopen. een klant kan ik februari een factuur krijgen die ze pas in september hoeven te betalen. ik moet nu meer kliks en meerdere handelingen verrichten om daar te komen wat ik wil zien.
Geeft kracht aan beelden
www.marijeweterings.nl

stivo

Citaat van: marijeweteringshij selecteert nu bij mij standaard 3e kwartaal - Kas, maar die wil ik niet. ik wil standaard hele jaar alle rekeningen zien. want ik heb meerdere rekeningen, en over meerdere periodes lopen. een klant kan ik februari een factuur krijgen die ze pas in september hoeven te betalen. ik moet nu meer kliks en meerdere handelingen verrichten om daar te komen wat ik wil zien.

Zelfde probleem hier ook, ik schrok tevens van de wijzigingen.
Graag was ik vooraf geïnformeerd dan er ineens achter te komen.

Bert-Jan

Het was niet de bedoeling om jullie te laten schrikken maar dat is tot mijn spijt wel gebeurd.  :|

Naarmate er steeds meer gegevens komen, wordt het steeds belangrijker dat de schermen toch snel blijven functioneren. Het trage laden was een klacht van meerdere klanten met veel gegevens.

Er staan nog heel wat aanpassingen op de lijst mede op basis van verzoeken en opmerkingen van klanten.

Ik zal kijken of ik de notificatie weer kan inbouwen bij het startscherm.
Bert-Jan Wiegeraad (klantenservice@acumulus.nl)

Bert-Jan

Citaat van: marijeweteringshij selecteert nu bij mij standaard 3e kwartaal - Kas, maar die wil ik niet.
Je kunt het beste bij Beheer de rekening die je als eerste wilt zien, bovenaan zetten door de nummering aan te passen.
Bert-Jan Wiegeraad (klantenservice@acumulus.nl)

Bert-Jan

Citaat van: marijeweteringsik wil standaard hele jaar alle rekeningen zien. want ik heb meerdere rekeningen, en over meerdere periodes lopen. een klant kan ik februari een factuur krijgen die ze pas in september hoeven te betalen. ik moet nu meer kliks en meerdere handelingen verrichten om daar te komen wat ik wil zien.
Misschien kan ik dat oplossen door de gekozen selectie automatisch op te slaan. Je loopt dan wel het risico dat het op een gegeven moment wel een beetje traag wordt en daar kreeg ik juist opmerkingen over.
Bert-Jan Wiegeraad (klantenservice@acumulus.nl)

Marije Weterings

ik wil toch liever dat ik het hele jaar kan zien. ik moet nu steeds extra handelingen doen. is dit geen functie om als optie te kiezen welk overzicht je standaar wil hebben.
jantje wil heel jaar,
pietje alleen huidige kwartaal...
etc..
Geeft kracht aan beelden
www.marijeweterings.nl

eclectix

Sluit ik me bij aan. Om banksaldo te matchen met Acumulus - gebruik ik het jaaroverzicht; nu via klikker - de klik, met de muis.
Met vriendelijke groet - Thank You and All the best,
Eclectix - Sander van Engelen

Feel free to Surf:  www.eclectix.nl and join us on www.facebook.com/eclectix.nl

Bert-Jan

Ben bezig de laatst gekozen selectie op te slaan. Zit een beetje tegen...
Bert-Jan Wiegeraad (klantenservice@acumulus.nl)