Hoofdmenu

Direct openen artikelregel in factuur

Gestart door Roos, 07 september, 2010, 13:07:48

Vorige topic - Volgende topic

Roos

Wat ik zeer prettig zou vinden is als je een factuurregel in wil voeren, direct de lijst met standaard artikelen openklapt in plaats van dat je eerst het vakje ervoor moet aanklikken. Bijna alles wat ik factureer (80 verschillende producten) staat al in de artikellijst dus als ik die handeling niet meer zou hoeven doen zou mij dat veel tijd besparen.

Natuurlijk moet je ook de mogelijkheid blijven houden om een regel in te voeren die niet in de artikellijst staat, maar laat dit dan een optie in de lijst zijn als het menu van de factuurregel openklapt.

Is het een beetje duidelijk wat ik bedoel?

Groeten,
Roos.

Bert-Jan

Bert-Jan Wiegeraad (klantenservice@acumulus.nl)

Bert-Jan

Ik heb het nu zo gemaakt dat de lijst direct opent wanneer je iets gaat typen in de factuurregel.
Bert-Jan Wiegeraad (klantenservice@acumulus.nl)

lexicam

\"Het is beter één oog te geloven dan twee oren.\"
Sean Connery

Annie Bohets

Hallo,


Wauw....wat een fijne aanpassingen allemaal!
Super. We worden weer verwend! :o

Groetjes,
Annie
Kies werk waar je van houdt en je hoeft nooit meer een dag te werken!

Roos

Hee Bert,

Super geregeld! Invoeren gaat nu veel sneller.

Kun je ook nog uitzetten dat je de browsertekst ziet? Die valt nu over het menuutje heen... Dus je ziet eerst de tekst in het veld wat er eerst ook al was, en daaronder nu je mooie uitklapveld met artikelen met prijzen.

Ook al lukt dat niet, ik ben hier al heel blij mee!!

Bert-Jan

Bert-Jan Wiegeraad (klantenservice@acumulus.nl)

Herman

Werkt fijn de productenlijst met directe invoer. Als je daarmee werkt is het niet zo logisch/handig om de toevoegen aan factuur knop helemaal rechts te hebben, ik schuif wat heen en weer zo...
Is een \'geselecteerd product direct toevoegen aan factuur\' vinkje mogelijk, dat zou het invoeren heel erg prettig snel maken voor mij  :)

Bert-Jan

Citaat van: HRLWerkt fijn de productenlijst met directe invoer. Als je daarmee werkt is het niet zo logisch/handig om de toevoegen aan factuur knop helemaal rechts te hebben, ik schuif wat heen en weer zo...
Tja, staat ie net rechts, is links weer handiger in dit geval. Midden misschien?
Citaat van: HRLIs een \'geselecteerd product direct toevoegen aan factuur\' vinkje mogelijk, dat zou het invoeren heel erg prettig snel maken voor mij
Maar je moet toch het aantal nog invoeren?
Bert-Jan Wiegeraad (klantenservice@acumulus.nl)

Hanneke

Hallo Bert-Jan,

Ieder voordeel hep z\'n nadeel. Wij kunnen de productenlijst niet gebruiken en vonden het juist heel handig dat tijdens het invoeren van de produktregel \"match list\" verscheen. Een gelijksoortige werd geselecteerd en vervolgens aangepast. Deze functionaliteit zijn we nu kwijt.

Kan deze nieuwe functie optioneel worden gemaakt?

Mvg, Jan.

Bert-Jan

Ik denk dat je doelt op de auto-complete functie van de browser. Daar heeft Acumulus geen effect op.

In Firefox doet deze functie het de ene keer wel en de andere keer niet. Ik heb nog niet gevonden waar dat aan ligt.
Bert-Jan Wiegeraad (klantenservice@acumulus.nl)

Hanneke

Ja, dat bedoel ik. De auto-complete werkt niet meer door het vullen van de drop-down box met productnummers.

Bert-Jan

Ik denk eerlijk gezegd dat e.e.a. los staat van elkaar. Het lijstje wat nu verschijnt, is een heel ander object. Ik weet niet waarom het auto complete lijstje de ene keer wel en dan weer niet verschijnt.
Bert-Jan Wiegeraad (klantenservice@acumulus.nl)

Hanneke

Auto-complete werkt wel maar de \"auto-complete list\" is nu gevuld met productcodes i.p.v. met eerder ingevoerde gegevens. Voorheen kon je met een vinkje op zoiets de productlijst oproepen. Was voor ons veel flexibeler. Dus, kan het facultatief worden gemaakt?

Bert-Jan

Ik wil graag een keer op jullie scherm kijken want ik ben bang dat ik het niet helemaal begrijp.
Bert-Jan Wiegeraad (klantenservice@acumulus.nl)

Herman

Citaat van: Bert-Jan
Citaat van: HRLWerkt fijn de productenlijst met directe invoer. Als je daarmee werkt is het niet zo logisch/handig om de toevoegen aan factuur knop helemaal rechts te hebben, ik schuif wat heen en weer zo...
Tja, staat ie net rechts, is links weer handiger in dit geval. Midden misschien?

Prima, midden scheel toch weer wat rsi  :D

Citaat van: HRLIs een \'geselecteerd product direct toevoegen aan factuur\' vinkje mogelijk, dat zou het invoeren heel erg prettig snel maken voor mij
Maar je moet toch het aantal nog invoeren?

Nee, want dat is op mijn verzoek standaard op 1 gezet en onze producten gaan altijd per stuk  ;)

Bert-Jan

Ik begrijp het. Moet ik even goed over nadenken.
Bert-Jan Wiegeraad (klantenservice@acumulus.nl)

sli

Bert Jan,

Zou er ook een artikelnr. toegevoegd kunnen worden. Er is nu alleen een product omschrijving.

Bert-Jan

Je kunt het artikelnummer opnemen in de (standaard)-productregel. Indien je zoekt op het nummer, wordt de regel ook gevonden.
Bert-Jan Wiegeraad (klantenservice@acumulus.nl)