Hallo Gast

Controleer het emailadres voordat je mailt vanuit Acumulus

  • 3 Reacties
  • 1689 Gelezen
Controleer het emailadres voordat je mailt vanuit Acumulus
« Gepost op: 10 september, 2010, 00:41:50 »
Er komen nog wel wat mailtjes terug bij onze server van verzonden facturen uit Acumulus met als mededeling dat het email-adres niet bestaat.

Ik zoek naar een oplossing om deze automatisch naar de afzender te sturen maar nu doe ik het nog handmatig  :(

iemand@hormail.com
iemand@gmal.com

gaat natuurlijk niet goed.
Bert-Jan Wiegeraad (klantenservice@acumulus.nl)

Re: Controleer het emailadres voordat je mailt vanuit Acumulus
« Reactie #1 Gepost op: 01 december, 2017, 14:40:37 »
Volgens mij is dit nog steeds niet aangepast. Ik kom er net achter dat een klant niet 3 maanden mijn mailtjes negeert, maar ze gewoon niet krijgt vanwege een typfout. Willen jullie een melding geven als een email niet aankomt?

*

Guido

  • 1986
    • Bekijk profiel
Re: Controleer het emailadres voordat je mailt vanuit Acumulus
« Reactie #2 Gepost op: 06 december, 2017, 10:43:19 »
Beste Arjand, dit probleem is jaren geleden al aangepakt. Kun je een berichtje sturen naar de klantenservice@acumulus.nl met wat meer informatie? Jouw contractcode en de factuur die je verstuurd hebt. Ik duik dan graag even in de logbestanden van de mailservers om te zien wat er precies speelt.

- Guido

Re: Controleer het emailadres voordat je mailt vanuit Acumulus
« Reactie #3 Gepost op: 23 augustus, 2018, 15:53:56 »
Ik gebruik een zeer simpele en hufterproof methode om email adressen te controleren:

Ik voer alle gegevens van een nieuwe relatie in. Vervolgens stuur ik een mail vanuit Acumulus om deze gegevens te laten controleren, met het verzoek om de mail te beantwoordern voor de controle van het email adres.

Ton Elings
Hoe meer ik weet, hoe meer ik besef dat ik niets weet.