Hoofdmenu

Controleer het emailadres voordat je mailt vanuit Acumulus

Gestart door Bert-Jan, 10 september, 2010, 00:41:50

Vorige topic - Volgende topic

Bert-Jan

Er komen nog wel wat mailtjes terug bij onze server van verzonden facturen uit Acumulus met als mededeling dat het email-adres niet bestaat.

Ik zoek naar een oplossing om deze automatisch naar de afzender te sturen maar nu doe ik het nog handmatig  :(

iemand@hormail.com
iemand@gmal.com

gaat natuurlijk niet goed.
Bert-Jan Wiegeraad (klantenservice@acumulus.nl)

arjand

Volgens mij is dit nog steeds niet aangepast. Ik kom er net achter dat een klant niet 3 maanden mijn mailtjes negeert, maar ze gewoon niet krijgt vanwege een typfout. Willen jullie een melding geven als een email niet aankomt?

Guido

Beste Arjand, dit probleem is jaren geleden al aangepakt. Kun je een berichtje sturen naar de klantenservice@acumulus.nl met wat meer informatie? Jouw contractcode en de factuur die je verstuurd hebt. Ik duik dan graag even in de logbestanden van de mailservers om te zien wat er precies speelt.

- Guido

Ton Elings

Ik gebruik een zeer simpele en hufterproof methode om email adressen te controleren:

Ik voer alle gegevens van een nieuwe relatie in. Vervolgens stuur ik een mail vanuit Acumulus om deze gegevens te laten controleren, met het verzoek om de mail te beantwoordern voor de controle van het email adres.

Ton Elings
Hoe meer ik weet, hoe meer ik besef dat ik niets weet.