Hoofdmenu

Automatisch activeren maandbatch

Gestart door tsteenvoorden, 02 september, 2022, 12:27:16

Vorige topic - Volgende topic

tsteenvoorden

Bij gebruikmaking van de automatische import van bankmutaties, zal elke nieuwe maand automatisch een nieuwe maandbatch worden aangemaakt die automatisch wordt gevuld. Deze batch zal gedurende de maand worden aangevuld met nieuwe mutaties. Bij elke nieuwe (maandbatch) dient eenmalig de automatische verwerking geactiveerd te worden (Cecilia).

Is het mogelijk de automatische verwerking op een maandbatch automatisch te activeren?

Groeten,
Ted

Off-topic: wie is Cecilia?  ;D

Sjaam

De automatische bankimport werkt op dagelijkse basis en als u filters (Cecilia) heeft aangezet dan zullen deze ook op dagelijkse basis verwekt worden.

tsteenvoorden

Dat is niet mijn ervaring. De automatische verwerking wordt pas gedaan als ik in het Overzichten -> Saldo-mutaties importeren en verwerken de knop 'automatisch verwerking'  voor de betreffende maand batch (helemaal rechts) aanzet.

Dit is ook wat de handleiding beschrijft: Bij gebruikmaking van de automatische import van bankmutaties, zal elke nieuwe maand automatisch een nieuwe maandbatch worden aangemaakt die automatisch wordt gevuld. Deze batch zal gedurende de maand worden aangevuld met nieuwe mutaties. Bij elke nieuwe (maandbatch) dient eenmalig de automatische verwerking geactiveerd te worden (Cecilia).

Mijn vraag betreft de mogelijkheid om de automatische verwerking op een maandbatch automatisch te activeren.