Hoofdmenu

2 tal verbeteringen voor Acumuls

Gestart door MikevdBerk, 18 september, 2010, 13:42:23

Vorige topic - Volgende topic

MikevdBerk

Hallo,

Ik loop steeds tegen het volgende aan;

Als ik een nieuw factuur maak, welke bij mij standaard per email verzonden wordt, moet ik dus eerst het factuur maken, dan opslaan, daarna weer naar de overzichten bij de verzonden facturen, en krijg ik vanaf daar de optie om hem vanuit acumulus te verzenden.

Is het niet makkelijker om deze optie ook bij het maken van een factuur te zetten (bijv. Opslaan en verzenden als email) ?

Ten tweede de facturen van acumulus; Bij beheer vindt men heel makkelijk een overzicht van de facturen voor het gebruik van acumulus. Daarnaast perfect een optie om het gelijk op te nemen in je boekhouding (voor btw terruggaaf etc). Maar zodra je dit gedaan hebt, blijft nog steeds de optie \"Boek deze factuur\" open staan. Ik denk dat een boekhouding er niet vrolijk of beter van wordt als er facturen dubbel worden geboekt? (Ik heb niet getest of deze daadwerkelijk ook dubbel in je boekhouding komt te staan, ivm dat ik mijn boekhouding zo schoon mogelijk wil houden.)

Misschien kunnen jullie hier iets mee (ik hoop het wel) dat scheelt een hoop geklik.

Verder vind ik acumulus gebruiksmatig en ziensmatig steeds beter worden! Complimenten hiervoor!

Met vriendelijke groet,

Mike vd Berk

Bert-Jan

De belastingdienst zal er principieel bezwaar tegen maken als je in Acumulus een factuur kunt versturen zonder deze eerst expliciet te hebben opgeslagen.

Zodra je een factuur hebt opgeslagen, krijg je een scherm met de bevestiging. Met het tweede knopje op dit scherm kun je de boeking direct openen zonder eerst een overzicht te hoeven openen.

Ik zal eens kijken of ik het boeken van de Acumulus factuur kan beperken.

Thanks!  :)
Bert-Jan Wiegeraad (klantenservice@acumulus.nl)