Hoofdmenu

Sorteermogelijkheden relaties

Gestart door A.S., 15 november, 2019, 10:58:42

Vorige topic - Volgende topic

A.S.

Goedendag,

Ik heb een vraag/verzoek mbt de mogelijkheid om de lijst relaties te sorteren binnen Acumulus.

Wij krijgen erg veel (eenmalige) relaties binnen via een webshop. Daarom schoon ik de lijst relaties regelmatig op, zodat die overzichtelijk blijft en we actieve relaties met veel boekingen makkelijk terug kunnen blijven vinden.

Is er mogelijkheid de lijst relaties te selecteren op het aantal facturen wat bij de relaties hoort? Of zou die mogelijkheid er in de toekomst kunnen komen?
Dan kan ik eenvoudig daarop selecteren en in 1 keer alle niet relevante relaties met bijv. 1 of 2 boekingen verwijderen (of feitelijk dan als niet actief markeren).

Of misschien hebben jullie een tip hoe ik dit het beste overzichtelijk kan houden?

Dank voor het meedenken!

Guido

Selecteren op het aantal facturen is geen optie. Misschien komt dat in de toekomst nog. Wat je wel zou kunnen overwegen is om de relaties die via de webshop worden bijgezet in je relatiebestand van Acumulus direct als "niet actief" te markeren. Dit is een instelling van de door ons beschikbaar gestelde plugins. Zie hiervoor de instellingen van de plugin in je webwinkel beheer-scherm.

Mocht je een eigen plugin ontwikkeld hebben dan zul je dit expliciet als API-xmlnode moeten gebruiken. Zie hiervoor dan de <contactstatus>-XMLnode van de Invoice Add API.