Hoofdmenu

Controle btw op de balans

Gestart door Teet van Talen, 14 april, 2020, 14:23:51

Vorige topic - Volgende topic

Teet van Talen

Is er iemand die mij op afstand kan helpen met de btw-controle op de balans? Ik heb naar mijn idee alles goed ingevuld, maar loop vast bij deze controle. Ik heb dit jaar geen boekhouder meer, want hij vond mijn inkomsten te gering en wilde van me af. Ik kan goed uit de voeten met Acumulus, maar alleen bij deze controle dus niet. Wie o wie?

Es

Je kunt altijd even een mailtje sturen naar klantenservice@acumulus.nl, zij helpen je zeker verder.

Je mag mij ook een mailtje sturen, ik heb alleen niet eerder tijd dan volgende week.

Teet van Talen

Citaat van: Esther van der Meer op 14 april, 2020, 14:48:02
Je kunt altijd even een mailtje sturen naar klantenservice@acumulus.nl, zij helpen je zeker verder.

Je mag mij ook een mailtje sturen, ik heb alleen niet eerder tijd dan volgende week.
Citaat van: Teet van Talen op 14 april, 2020, 14:23:51
Is er iemand die mij op afstand kan helpen met de btw-controle op de balans? Ik heb naar mijn idee alles goed ingevuld, maar loop vast bij deze controle. Ik heb dit jaar geen boekhouder meer, want hij vond mijn inkomsten te gering en wilde van me af. Ik kan goed uit de voeten met Acumulus, maar alleen bij deze controle dus niet. Wie o wie?

Dankjewel, Esther, zowel voor je antwoord als je aanbod om mij te helpen. En sorry voor mijn late reactie! Ik ga het nog 1 keer zelf proberen en anders neem ik contact op met de klantenservice. Mocht dat niet lukken, dan neem ik graag contact met je op.