Hoofdmenu

Acumulus API

Gestart door Jaap, 18 juni, 2020, 10:32:35

Vorige topic - Volgende topic

Jaap

Ik krijg de volgende melding in mijn back-end:
U gebruikt accountgegevens met een gebruikerstype dat binnenkort niet meer gebruikt kan worden om de Acumulus API mee te benaderen.
Voeg een andere gebruiker toe met gebruikerstype API-Gebruiker of verander het gebruikerstype van de huidige gebruiker.


Waar vind ik meer informatie?
Wat raden jullie aan, een nieuwe gebruiker (info?) of het gebruikerstype wijzigen(info?) ?
Heeft dit invloed op andere webwinkels die ik bezit, of is het wijzigen van het gebruikerstype de snelste oplossing?



https://intenkopen.nl, linten voor bedrijf en particulier

erwin-burorader

Meer info vind je als help bij het veld "Gebruiker" inhet isntellingenformulier van onze plugin: 'Let op dat u de gegevens van een gebruiker van het type "API-gebruiker" invoert. Als u die nog niet heeft, log dan in op Acumulus en voeg een gebruiker toe onder "Beheer → Gebruikers → Gebruiker toevoegen". Vul "API - Gebruiker" in als "Gebruikerstype".'

Als je deze gebruikersgegevens ook gebruikt om in te loggen op de Acumulus website zelf, dan raden wij aan om een nieuwe gebruiker aan te maken, anders is het wijzigen van het gebruikerstype afdoende.

Voor je andere websites dien je dezelfde wijzigingen door te voeren. Dwz als je een nieuwe gebruiker aanmaakt van het type 'API-Gebruiker' dien je die gegevens overal te wijzigen. Als je het gebruikerstype wijzigt, werkt dit voor alle websites die gebruik maken van dat account.