Hoofdmenu

Bijlagen versturen

Gestart door Bert-Jan, 04 oktober, 2010, 02:21:24

Vorige topic - Volgende topic

Bert-Jan

Het is nu mogelijk om bijlagen te versturen bij een factuur.

Je dient de bijlage(n) eerst te uploaden bij de boeking onder documenten. Wanneer je vervolgens kiest voor Email factuur als PDF-bestand, kun je selecteren welke documenten die bij de boeking zijn opgeslagen, moeten worden meegestuurd.

Indien je geen knopje Documenten hebt op het eerste tabblad van het boekingsscherm, maar je wilt hier wel gebruik van maken, kun je ons het beste even een mailtje sturen met de vraag of Documenten kan worden aangezet.
Bert-Jan Wiegeraad (klantenservice@acumulus.nl)

nduser

Hallo. Ik heb een bijlage toegevoegd aan een factuur maar deze is niet mee gestuurd, doe ik iets fout?

Bert-Jan

Had je de bijlage ook aangevinkt?
Bert-Jan Wiegeraad (klantenservice@acumulus.nl)

nduser

Ik zie de bijlage staan maar kan niets aanvinken

Bert-Jan

Bert-Jan Wiegeraad (klantenservice@acumulus.nl)

nduser


Bert-Jan

Je dient eerst een bijlage toe te voegen onder de knop Documenten bij de boeking.

Kies daarna de optie Email factuur als PDF-bestand

Dan zie je zowel de factuur die reeds is aangevinkt en eventueel andere bijlagen. Vink deze aan indien je deze wilt meesturen.
Bert-Jan Wiegeraad (klantenservice@acumulus.nl)

nduser

Ik zie het, ik moest een stap verder kijken en de eerste keer was ik er van onderstelling dat deze vanzelf mee ging. Ik heb de factuur inmiddels nogmaals verstuurd met bijlage en is nu wel aan gekomen, nu alleen de klant nog informeren i.v.m. 2é factuur.

Bedankt.

Bert-Jan

Je moet ook documenten kunnen opslaan die niet moeten worden meegezonden, daarom dien je expliciet aan te geven welke bijlagen meegestuurd dienen te worden.
Bert-Jan Wiegeraad (klantenservice@acumulus.nl)

nduser

Is weer over nagedacht. Zo kan ik inderdaad ook zelf een administratie bijhouden indien nodig. Nu bedenk ik ineens dat ik ook documenten aan een factuur kan toevoegen, bv handtekening voor akkoord enz. Alleen de datalimiet is even een struikelblok als er veel documenten worden toegevoegd. Worden de documenten ook gelijk aan een relatie gekoppeld?, dat zou ook wel makkelijk zijn in mijn geval.

Betreft datalimiet, daar kan ik een oplossing voor bieden indien gewenst.

Bert-Jan

Ik wil een keer een overzicht maken van documenten waarbij je ook kunt filteren op relatie.

Als je tegen de limiet aanloopt, hoor ik het wel.
Bert-Jan Wiegeraad (klantenservice@acumulus.nl)