Hoofdmenu

Afrondfouten WooCommerce

Gestart door De kleine lama, 30 december, 2020, 21:57:55

Vorige topic - Volgende topic

De kleine lama

Ik zie vaak afrondverschillen tussen de WooCommerce bedragen en die van Acumulus. Ik heb een oud topic (2017) hierover gevonden waarin wordt uitgelegd hoe dit kan en dat het niet zo belangrijk is als je geen facturen vanuit Acumulus verstuurd. Dat doe ik niet, dus ik heb het eigenlijk al jaren genegeerd. Maar nu mijn webshop niet meer zo klein is, merk ik dat het verschil tussen wat mijn Mollie saldo daadwerkelijk is en wat het zou moeten zijn volgens Acumulus aardig oploopt. Ik wil hier dus toch graag iets aan gaan doen. Hoe kan ik deze afrondfouten gaan voorkomen?

Guido

We kunnen onderzoeken waarom dit bij je speelt. Soms is het eenvoudig te verhelpen. Kun je een factuur waarbij afrondingsverschillen ontstaan opzoeken in het scherm "WooCommerce - verzend facturen naar Acumulus" ? Verstuur deze factuur vervolgens in testmode. Je ontvangt dan een email met de precieze XML-communicatie die naar Acumulus verzonden wordt. Zou je deze willen doorsturen naar klantenservice @ acumulus.nl ?

De kleine lama