Hoofdmenu

Naam rekening achter rekeningnummer?

Gestart door JeroenHimself, 05 oktober, 2010, 22:47:18

Vorige topic - Volgende topic

JeroenHimself

He, da\'s vervelend. Ik merkte net op dat de naam die ik aan mijn rekening heb gegeven in rekeningen-beheer, ineens op mijn factuur terecht komt! Nu ben ik eens terug gaan zoeken in mijn uitgaande facturen, en zie dat het in ieder geval in april van dit jaar nog goed ging.

Ik kom er dus achter dat ik vanaf april facturen aan het sturen ben met: \".. 30 dagen over te maken op rekening 12345678 - Rabobank betaal ten name van ...\".

Nou ben ik uiteindelijk zelf verantwoordelijk voor de facturen die ik stuur, maar vind het wel tricky dat gedrag van macro\'s \'spontaan\' en onopgemerkt het systeem in sluipen op deze manier.
Jeroen

Bert-Jan

Ik ken dit probleem. Ik denk er over na om een extra veld toe te voegen voor persoonlijke informatie over de rekening die niet zichtbaar wordt op de factuur.
Bert-Jan Wiegeraad (klantenservice@acumulus.nl)

JeroenHimself

Citaat van: Bert-JanIk ken dit probleem. Ik denk er over na om een extra veld toe te voegen voor persoonlijke informatie over de rekening die niet zichtbaar wordt op de factuur.

Ja dat zou echt super zijn.. uiteindelijk was dit natuurlijk een gebruikersfout van mijn kant..
Jeroen

Bert-Jan

Ik heb een beginnetje gemaakt want het werkt door in bijna alle schermen... :(

Je kunt nu een toelichting geven op een rekening welke wel getoond wordt in de meeste overzichten maar niet op de factuur.
Bert-Jan Wiegeraad (klantenservice@acumulus.nl)