Hoofdmenu

Boekhouder gezocht voor klusbedrijf

Gestart door partofthejob, 24 juni, 2021, 22:01:39

Vorige topic - Volgende topic

partofthejob

Hoi,

Ik ben op zoek naar een boekhouder voor mijn klusbedrijf, natuurlijk met Acumulus kennis en ervaring  :)

Ik ben zelf redelijk ervaren met Acumulus. Ik doe (samen met mijn vrouw) zelf de boekingen, en we doen de boekingen zoveel mogelijk met scans van de bonnen en facturen, eigenlijk alles digitaal. Het gaat om het controleren van de jaarrekening, het controleren of doen van de aangiften, en fiscaal advies. Omdat ik op korte termijn mijn jaarcijfers van 2020 nodig heb, wie heeft er op korte termijn tijd? Ik woon in Tilburg, maar de boekhouder hoeft wat mij betreft niet perse uit de regio te komen, aangezien alles digitaal beschikbaar en toegankelijk is.

Groet, John

Lissa

Hallo John,

Ik krijg jouw bericht net door van Bert-Jan Wiegeraad en ik kan je hier zeker bij helpen.
Mijn kantoor zit in Epe maar ik werk volledig online en ik werk zelf ook met Acumulus.
Ook boekhouding voor een klusbedrijf is geen probleem.

Zullen we morgen even bellen?
Of stuur even een mail met je gegevens naar info@focusopwinst.nl
Met vriendelijke groet,

Focus op Winst
Lissa Agema
Grootste fan van Acumulus ;-)

E: info@focusopwinst.nl
www: https://www.focusopwinst.nl

Ruudbaas

Misschien ben je inmiddels al voorzien, maar ik wil toch mijn ervaring delen. Ik laat al jaren mijn boekhouding doen door Winstwaker. Het enige wat ik doe is mijn bestanden uploaden en daarna hoef ik er eigenlijk niet meer naar om te kijken. Ik ben erg tevreden met hun service en ze waren de meest betaalbare optie die ik destijds kon vinden. Wellicht is het iets voor jou om te overwegen, vooral als je alles digitaal doet.