Hoofdmenu

Uniek businessconcept voor starters en zzp\'ers

Gestart door Bert-Jan, 01 november, 2009, 14:00:53

Vorige topic - Volgende topic

Bert-Jan

Veel startende ondernemers en zzp\'ers werken veelal vanuit huis. Dit is uiteraard kostenbesparend, maar hierdoor lopen zij veel kansen mis omdat zij onvoldoende in contact komen met andere ondernemers. Het ontbreekt aan overleg, netwerkmogelijkheden, feedback. In Barendrecht wordt er nu gestart met een uniek concept waarbij kostenbesparingen samengaan met de kruisbestuiving die starters en zzp\'ers zo hard nodig hebben.

http://www.deondernemer.nl/artikel/2077173/Uniek-businessconcept-voor-starters-en-zzp%27ers
Bert-Jan Wiegeraad (klantenservice@acumulus.nl)

Paul Houkes

Er zijn wel meer van dit soort gezamenlijke kantoren, ik denk dat dat erg goed kan werken! Momenteel is er een initiatief bij mij in de Haagse wijk Ypenburg om iets dergelijks te creƫren voor ZZP\'ers die momenteel vooral thuis werken. Lijkt me prima, ik ga zeker kijken of ik er iets mee kan later. Alleen op je zolderkamer is ook niet alles, zeker niet als je jarenlang in een omgeving met veel collega\'s hebt gewerkt. Dan kan het in je upje knap eenzaam zijn, en weinig inspirerend!

Paul.