Hoofdmenu

Acumulus API wordt altijd aangeroepen in de backend van Wordpress

Gestart door wolf123, 30 oktober, 2024, 15:23:24

Vorige topic - Volgende topic

wolf123

Hoi, bij de storing van vandaag was er iets raars aan de hand. Namelijk dat de hele backend van mijn woocommerce/wordpress site down was, dus ook op productpagina's of content pagina's waar Acumulus niks doet. De backend was plotseling ook een stuk sneller nadat ik de Acumulus plugin had uitgeschakeld, die was daarvoor nogal eens erg traag.

De fatal error die Acumulus overal gaf is als volgt:

Next Siel\Acumulus\ApiClient\AcumulusException: curl_exec() (curl: 8.8.0): 28 - Connection timed out after 15001 milliseconds in /home/xxx/public_html/wp-content/plugins/acumulus/vendor/siel/acumulus/src/ApiClient/AcumulusRequest.php:179

Het probeert daar een stukje xml naar de Acumulus API te sturen, dat lijken de credentials, het staat de plugin te valideren of zo.

Even los van dat het geen fatal error zou moeten geven, zouden jullie er dat a.u.b. uit willen slopen dat dit overal en altijd gebeurt in de backend, en het alleen doen als de plugin van Acumulus daadwerkelijk wordt aangeroepen?

Als ik namelijk een pagina in de backend laad, volgen er meestal ook een paar javascript calls naar de backend. Dus meerdere calls naar jullie API. Dus dat vertraagt enorm, zeker als jullie API langzaam is, haalt de hele backend down als jullie down zijn, en volgens mij staan jullie je eigen API ook bijna te DDoS-en. Dit is een bug.

wolf123

Hoi, kunnen jullie aangeven of dit opgepakt gaat worden? Ik heb met plugin weer geactiveerd e.e.a. gelogd en het is inderdaad zo dat iedere call in de backend vertraagd wordt met de response tijd van jullie API server, dat is niet de bedoeling.

wolf123

Dit geeft wel even te denken dat jullie hele team dit totaal negeert. Wow. Net zoals jullie in alle talen zwegen over de urenlange storing, dat kan ook echt niet. Niemand volgt zich geroepen of voelt zich gemotiveerd. Hier is precies het omgekeerde het geval, een ernstige zaak. Een boekhoudpakket moet betrouwbaar zijn. Ik ga op zoek naar een ander pakket.