Hoofdmenu

Import funktie

Gestart door nduser, 06 januari, 2011, 08:41:20

Vorige topic - Volgende topic

nduser

Hallo.

Ik importeer meestal de boekhouding, gaat prima maar ik mis bv, meerdere selecteren en dan in 1 keer boeken. Zo zou het makkelijk zijn dat privé boekingen in 1 keer geboekt kan worden. Een vinkje zou een mogelijkheid kunnen zijn.

Of de privé boekingen na het vinken 1 boeking word of alles in 1 keer boeken en apart ingeboekt maakt mij niet uit, privé boeking gaat alleen om het totaal bedrag.

Als dit er in kan is het ook makkelijk om meer regels zichtbaar te krijgen, dit zijn nu 10 stuks.

Als dit alles niet mogelijk is, waar ik me dan aan stoor is het volgende. Op het moment dat ik aangeef dat het een privé boeking is moet ik alsnog 3 handelingen doen in een andere venster, dit is erg vervelend. Kan het niet met aanvinken en opslaan, weg er mee.

Groeten Hans

Sjaam

Beste Hans,

Aan een priveboeking kunnen meerdere kostenplaatsen hangen en ook andere kenmerken die gebruikers meegeven. Het is nu niet mogelijk deze te \"bundelen\".
U hoeft dat maar een keer te doen. Acumulus onthoud deze gegevens bij het rekeningnummer voor de volgende boeking.

met vriendelijke groet,

Sjaam Mahabier