Hoofdmenu

Beetje druk

Gestart door Bert-Jan, 10 januari, 2011, 20:03:58

Vorige topic - Volgende topic

Bert-Jan

Er is niets leuker dan nieuwe dingen maken.  :cool:

Op dit moment echter loopt mijn agenda snel vol met afspraken met mensen om het jaar af te sluiten e.d.

Als het zo door gaat, verwacht ik pas vanaf 1 april weer een beetje ruimte te hebben voor nieuwe functionaliteiten.  :(

Jullie mogen gerust voorstellen doen, maar wellicht is het beter om daar even mee te wachten.
Bert-Jan Wiegeraad (klantenservice@acumulus.nl)

Lenny Gramberg

Als ik zie hoeveel je het afgelopen jaar al voor ons hebt gedaan, vaak ook tot in de kleine uurtjes, denk ik dat we met jou helemaal niets te klagen hebben. Maar, let op dat je jezelf niet voorbij holt! Gun jezelf ook de tijd om stil te staan en van het uitzicht te genieten.  :)

Bert-Jan

Citaat van: LegraConAls ik zie hoeveel je het afgelopen jaar al voor ons hebt gedaan, vaak ook tot in de kleine uurtjes, denk ik dat we met jou helemaal niets te klagen hebben. Maar, let op dat je jezelf niet voorbij holt! Gun jezelf ook de tijd om stil te staan en van het uitzicht te genieten.
Daar zit veel wijsheid in.

Als ik \'s avonds achter mijn laptop naar Acumulus kijk en een beetje door de schermen klik, zie ik allemaal functies voor mij die er nog niet zijn.  :|

Af en toe dwing ik mijzelf om ook eens te kijken naar wat er allemaal wel is.
Bert-Jan Wiegeraad (klantenservice@acumulus.nl)

Herman

Teveel functies is ook niet goed, het product moet beheersbaar en betaalbaar blijven en vooral geschikt voor de doelgroep.